Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært noe glad i alkohol, jeg er i uke 13 nå og har helt siden uke 5 vært fysen på en god kald drink😩😂 Er det fler enn meg som har/hatt det sånn? 

Anonymkode: 00c66...fb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk plutselig lyst på hvitvin som jeg aldri har likt før. Smakte en sipp og godt var det! 

Anonymkode: b7bad...b73

Skrevet

Kjøp en god alkoholfri? :)

Anonymkode: 86e34...7b3

• Liker 4
Skrevet

Haha samme her. Er i uke 19 og har hatt helt intenst lyst på en kald juicy ipa helt siden uke 9 eller noe. Gleder meg så sjukt til ungen er ute og jeg kan drikke den øla, som sikkert ikke kommer til å være så god som jeg ser for meg menmen haha

Anonymkode: ddee5...ac8

Skrevet

Hoho, i første graviditet fikk jeg for meg at rødvin var det jeg gledet meg mest til. Skuffelsen var jammen stor da baby var 6 iker og jeg tok et glass! 

Man vil alltid ha det man ikke kan få!

Anonymkode: c208c...b91

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Haha samme her. Er i uke 19 og har hatt helt intenst lyst på en kald juicy ipa helt siden uke 9 eller noe. Gleder meg så sjukt til ungen er ute og jeg kan drikke den øla, som sikkert ikke kommer til å være så god som jeg ser for meg menmen haha

haha, godt jeg ikke er alene🙈 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hoho, i første graviditet fikk jeg for meg at rødvin var det jeg gledet meg mest til. Skuffelsen var jammen stor da baby var 6 iker og jeg tok et glass! 

Nei, det er noe med det😂 er ikke så glad i alkohol heller, så synes det var så merkelig🙈 

Skrevet

Ikke så rart om man får den cravingen når man ser hvor mye annet folk får lyst på 🙈 

Anonymkode: cf0a3...70a

• Liker 1
Skrevet

Jeg drikker tilnærmet lik aldri til vanlig. Som i at jeg kanskje tar et glass vin eller to på julebordet, og dett er dett i løpet av året. 

Men i begge mine svangerskap fikk jeg helt voldsomt sug etter rødvin. 

Det er ganske vanlig at man får sug etter ting man ikke vanligvis liker. 

Jeg fikk også kjempesug etter lakris, som jeg til vanlig synes er bare helt sånn passe, og ikke noe jeg kjøper til vanlig. 

Anonymkode: 472df...15f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ikke så rart om man får den cravingen når man ser hvor mye annet folk får lyst på 🙈 

Haha neida svigermor hadde cravings på rå potet, gjerne med litt sand på, sååååå at jeg har lyst på en kald juicy ipa tenker jeg ikke er SÅ rart  🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Haha ser for meg dette blir min opplevelse også 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha neida svigermor hadde cravings på rå potet, gjerne med litt sand på, sååååå at jeg har lyst på en kald juicy ipa tenker jeg ikke er SÅ rart  🤣

Kjenner ei som satt å knasket rå poteter jeg å 😂 uten sand da. Men fy, rå potet 🙈 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjenner ei som satt å knasket rå poteter jeg å 😂 uten sand da. Men fy, rå potet 🙈 

Jeg spiser rå potet til vanlig jeg 🙈

Anonymkode: 3092b...229

Skrevet

Blodsukker som skal reguleres til to personer. Mange mellomåltider med høy proteininnhold. Propud eller lignende.

Anonymkode: d1bab...b3b

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Alt kan bestilles på polet :D

Anonymkode: 1d07c...a56

Skrevet

Jeg cravet øl (typ ikke alkoholfri) hele første svangerskap. Ikke vært spesielt stordrikker før. Første øl etter svangerskap hadde jeg derfor stooore forventninger til, men den innfridde absolutt ikke. Smakte forferdelig. 🥴

Er gravid med nr. 2 nå, og alkohol har absolutt ikke fristet, merkelig nok. 😅 Spekemat og blåmuggost derimot… Skal stå klart i kjøleskapet til vi kommer hjem fra føden, har jeg bestemt. 😀

Anonymkode: a4081...336

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har aldri vært noe glad i alkohol, jeg er i uke 13 nå og har helt siden uke 5 vært fysen på en god kald drink😩😂 Er det fler enn meg som har/hatt det sånn? 

Du kan jo drikke en Ginish & tonic?

Skrevet

Kanskje du trenger mer protein eller jern i kostholdet.

Anonymkode: ce9b0...05f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Alt kan bestilles på polet :D

Haha denne må prøves! ❤️

Skrevet

Samme her, drikker maks 2 ganger i året, og da maks 3-4 enheter. Men i svangerskapet fikk jeg ordentlig lyst på en kald drink omtrent halve svangerskapet, gledet meg såååå mye. Nå er snart termin her, og har ikke samme lysten lengre😅 er vell noe med at man ønsker det man ikke kan få

Anonymkode: fdb0f...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...