Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 Populært innlegg #1 Skrevet 22. november 2022 Jeg dater hovedsakelig kvinner i 40-årene(Oslo-området). Jeg er så skuffet over all Botox og oppblåste lepper. Mange har i tillegg falske pupper. For ikke å snakke om falske øyevipper som er så tunge at det ser ut som man har vært på kjøret en uke i strekk. Synes det ser så fælt ut, ikke minst tenker jeg at dere har vanvittig dårlig selvtillit. Har snakket med kompiser om dette flere ganger og ingen synes dette er pent. Har dere sett dere helt blind på eget utseende? Mimikkfattige og oppblåste. Nei, gi meg en naturlig kvinne, dette er ikke pent. Er helt sikker på at dere hadde vært tusen ganger vakrere uten. Anonymkode: 6ecfc...943 32 5 22
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Jeg er kvinne selv og jeg jobber ute blant masse folk hver dag. Mitt inntrykk er at det er ikke bare kvinner på 40+ som har silikon, botox og falske øyenvipper altså. Jenter langt ned i 20-årene gjør dette + spray tan osv. Jeg tror det handler om hvor opptatt man er av eget utseende, hvor misfornøyd man evt. er etc. Selv har jeg større forståelse for at kvinner på 40+ føler behov for å "pynte litt", enn yngre jenter. Anonymkode: 4d324...af3 15 9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Jeg er motsatt, digger damer som bruker mye tid og penger på og stelle seg opp kun for min nytelse hehe. Blir lei meg når jeg ser kjedelige damer som ikke tar vare på seg selv, er jo selvfølgelig unntak av de som faktisk er naturlig pene og ikke trenger å fikse på utsende. Anonymkode: cdd0a...d52 6 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er kvinne selv og jeg jobber ute blant masse folk hver dag. Mitt inntrykk er at det er ikke bare kvinner på 40+ som har silikon, botox og falske øyenvipper altså. Jenter langt ned i 20-årene gjør dette + spray tan osv. Jeg tror det handler om hvor opptatt man er av eget utseende, hvor misfornøyd man evt. er etc. Selv har jeg større forståelse for at kvinner på 40+ føler behov for å "pynte litt", enn yngre jenter. Anonymkode: 4d324...af3 Jeg dater ikke så unge kvinner så det kan jeg ikke uttale meg om. TS Anonymkode: 6ecfc...943 9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er motsatt, digger damer som bruker mye tid og penger på og stelle seg opp kun for min nytelse hehe. Blir lei meg når jeg ser kjedelige damer som ikke tar vare på seg selv, er jo selvfølgelig unntak av de som faktisk er naturlig pene og ikke trenger å fikse på utsende. Anonymkode: cdd0a...d52 Du foretrekker ikke naturlig pene kvinner? Hvilken nytelse får du av pålimte vipper og mimikkfattig ansikt med overdimensjonerte lepper? Ja ja, vi har vel bare forskjellige preferanser. TS Anonymkode: 6ecfc...943 24 1 9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 Nei, sånn går det vel når så mange uttrykker at kvinner er null verdt etter 30. Da griper vel en del kvinner etter slike virkemidler. Anonymkode: 7adfa...261 18 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #8 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er motsatt, digger damer som bruker mye tid og penger på og stelle seg opp kun for min nytelse hehe. Blir lei meg når jeg ser kjedelige damer som ikke tar vare på seg selv, er jo selvfølgelig unntak av de som faktisk er naturlig pene og ikke trenger å fikse på utsende. Anonymkode: cdd0a...d52 Det finnes vel en mellomting mellom å operere seg, og å ikke ta vare på seg selv? Eller mener du at alle som ikke tar botox og vippeløft automatisk ikke tar vare på seg selv, selv om de trener, spiser sunt, passer hår og hud, osv.? Anonymkode: 4432d...a6c 15
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #9 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du foretrekker ikke naturlig pene kvinner? Hvilken nytelse får du av pålimte vipper og mimikkfattig ansikt med overdimensjonerte lepper? Ja ja, vi har vel bare forskjellige preferanser. TS Anonymkode: 6ecfc...943 Nja, liker begge deler. Men jeg setter pris på at damer som egentlig ikke ser ut, bruker tid og penger på og se bedre ut, selv om det bare er en illusjon. Anonymkode: cdd0a...d52
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #10 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det finnes vel en mellomting mellom å operere seg, og å ikke ta vare på seg selv? Eller mener du at alle som ikke tar botox og vippeløft automatisk ikke tar vare på seg selv, selv om de trener, spiser sunt, passer hår og hud, osv.? Anonymkode: 4432d...a6c De må jo trene, jeg snakker jo ikke om ei som ser ut som en halv feit ku med sminke, de tror jeg ingen liker 🤣 Snakker om de jeg ser på gymmet, de som bruker tid og penger på og faktisk se bra ut. Anonymkode: cdd0a...d52
Thyra Skrevet 22. november 2022 #11 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nja, liker begge deler. Men jeg setter pris på at damer som egentlig ikke ser ut, bruker tid og penger på og se bedre ut, selv om det bare er en illusjon. Anonymkode: cdd0a...d52 Men mange vil jo mene at botox, restylane, spraytan, falske vipper, overdreven sminke og lange støpenegler ikke får dem til å se bedre ut. Det er en innsats til det verre. 15 1 4
Thyra Skrevet 22. november 2022 #12 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De må jo trene, jeg snakker jo ikke om ei som ser ut som en halv feit ku med sminke, de tror jeg ingen liker 🤣 Snakker om de jeg ser på gymmet, de som bruker tid og penger på og faktisk se bra ut. Anonymkode: cdd0a...d52 Det er da mange som liker kvinner som veier litt for mye. Noen på tross av de ekstra kiloene, andre på grunn av. Dessuten er det jo også mange som er slanke uten å trene. 10
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #13 Skrevet 22. november 2022 Blir glad av å høre at menn synes dette er stygt. Jeg er selv kvinne 40, og har ikke operert meg eller tatt inngrep. Trener, så jeg er fit, sminker meg og farger håret. Utover dette har jeg ikke gjort noe med utseendet. Botox og Restylane ser helt jævlig ut, uavhengig av om du er 20 eller 40. Er enig i vedkommende over i at det er verre med unge jenter som gjør det. De har ung hud i utgangspunktet. Kan jo lure på hvordan de blir seende ut når de er 40🙈 Anonymkode: 4e8e6...7af 17 1
visp Skrevet 22. november 2022 #14 Skrevet 22. november 2022 Du trekker ikke til deg en viss type damer da? Enig i at det ikke er pent og jeg ville holdt meg langt unna en mann som foretrakk at kvinner så sånn ut; det gir meg bare avsky. Ser du ikke hva slags type dame det er allerede på bilder og sosiale medier? 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #15 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg dater ikke så unge kvinner så det kan jeg ikke uttale meg om. TS Anonymkode: 6ecfc...943 Du ser vel kvinner selv om du ikke dater dem? Anonymkode: 9704d...6aa 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #16 Skrevet 22. november 2022 Thyra skrev (3 minutter siden): Det er da mange som liker kvinner som veier litt for mye. Noen på tross av de ekstra kiloene, andre på grunn av. Dessuten er det jo også mange som er slanke uten å trene. Jeg liker damer som har rumpe og er trent. Er jo de som liker overvektige damer også, alle er forskjellige 🤷♂️ Anonymkode: cdd0a...d52
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #17 Skrevet 22. november 2022 Hvor er det du finner disse kvinnene da? Du velger jo selv og date dem? Anonymkode: 9704d...6aa 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #18 Skrevet 22. november 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Nja, liker begge deler. Men jeg setter pris på at damer som egentlig ikke ser ut, bruker tid og penger på og se bedre ut, selv om det bare er en illusjon. Anonymkode: cdd0a...d52 Men poenget er at man ser jo ikke bedre ut med slikt. Man ser bare ut som en falsk og sliten dukke. Anonymkode: 2792c...465 9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #19 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor er det du finner disse kvinnene da? Du velger jo selv og date dem? Anonymkode: 9704d...6aa Det er faktisk en god del kvinner som kan se naturlig vakker ut på bilder, men når man møter dem og snakker med dem ser man mimikken, smilet, at øyevippene er fake, at puppene ser falske ut. Det er ikke alltid like lett å se på bilder. TS Anonymkode: 6ecfc...943 8 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #20 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg dater hovedsakelig kvinner i 40-årene(Oslo-området). Jeg er så skuffet over all Botox og oppblåste lepper. Mange har i tillegg falske pupper. For ikke å snakke om falske øyevipper som er så tunge at det ser ut som man har vært på kjøret en uke i strekk. Synes det ser så fælt ut, ikke minst tenker jeg at dere har vanvittig dårlig selvtillit. Har snakket med kompiser om dette flere ganger og ingen synes dette er pent. Har dere sett dere helt blind på eget utseende? Mimikkfattige og oppblåste. Nei, gi meg en naturlig kvinne, dette er ikke pent. Er helt sikker på at dere hadde vært tusen ganger vakrere uten. Anonymkode: 6ecfc...943 Er du som drar på date med de da. De "naturlige som ikke sminker seg", blir nemlig usynlige grå mus, men det skjønner du jo ikke. Anonymkode: f141b...7f9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå