Gå til innhold

Jeg er altfor trang og det er min egen feil.

Anbefalte innlegg

Gjest trang, trangere,trangest
Skrevet

Jeg har flere unger er i begynnelsen av 30 årene og har alltid trent meg der nede. Man vil jo få i gang ting etter fødsler og man vil ikke bli for stor heller. Men jeg har trent altfor mye. Mannen min sier at jeg er mye trangere nå enn da vi traff hverandre for endel år tilbake, og jeg merker det selv også.

Sexen gjør faktisk vondt.

Føler jeg blir spjæla noen ganger.

Han er helt deilig i senga, men jeg er rett og slett for trang.

Han respektere meg når jeg sier vi må slutte og stryker meg på kinnet og er veldig forståelsesfull.

Det er jo snakk om at damer kan trene seg opp, at mennene kan få den lengre og større, men hva med meg da?

Av gammel vane uten og legge merke til det, så har jeg hatt knipeøvelser flere ganger om dagen i flere år og nå får jeg svi.

Men er det noe man kan gjøre. Jeg er trangere nå enn det jeg var før jeg fikk barn. Hjelp.

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Denne Trang , trangere, trangest klarer jeg ikke å ta alvorlig......

Endret av moderator. Hege

Skrevet
:ler: Det var det jeg mente også, men Hege syntes ikke det var noe morsomt.
Gjest sexysadie
Skrevet

Vel Denne modereringen begynner å ta av synes jeg....

Gjest sexysadie
Skrevet
Ja d begynner virkelig å ligne på noe her inne
Gjest Anonymous
Skrevet

i 30 årene og har flere barn? Jeg har lest en del innlegg av denne damen, men jeg må si det er noe stusselige greier.

Er du seriøs? eller sitter du i din verden og fantaserer opp temaer/problemer som du kan skrive i KG?

unnskyld meg om du synes jeg er frekk, men jeg tviler på deg.

Skrevet

Til gjest: Har trang, trangere trangest skrevet andre innlegg? Hvor har du funnet dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...