AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Hvert år er det 2 typer pepperkaker i butikkene. Den ene til kun 10 kr og de andre andre typene koster rundt 40 kr. Jeg lurer på om det er stor smaksforkjell? Anonymkode: 0d3ca...17b
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Syns ikke det. Kan billigvarianten ha noe mere fett i seg mon tro?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Kjøp en av hver boks og prøv Anonymkode: 3265e...239
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 Sammenlign ingredienslistene. Sannsynligvis har de billige betydelig mindre råvare og mer tilsetningsstoffer. Med de dyrere betaler man for bedre kvalitet og pepperkaker som faktisk er pepperkaker og ikke masse annet problematisk tull. Anonymkode: 251ba...965
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Jeg går alltid for Bertha sine, både i ferdige pepperkaker og pepperkakedeig. Syns noen av de billige har en besk stusselig smak. Det kan for all del være at noen av de billigste er gode også, for jeg har ikke tenkt på merke, men jeg besøker endel offentlige kontorer i jobbsammenheng, og da er det ofte billige varianter. Så da er Bertha et trygt valg for meg, så slipper jeg «bomkjøpene» med stusselige pepperkaker. Kjøper ikke sååå mange pepepekakebokser i jula, så greit at det er godt!! Anonymkode: 06047...e76
Leo Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 Nå er det vel flere enn to typer, men hvis du tenker på "Bertha's" (Runde, røde bokser) så er den billige typen bakt med kjærlighet og den dyrere bakt med smør hvis man skal tro det som står på boksen . Jeg synes den dyrere varianten har vesentlig bedre smak så hvis jeg først skal spise pepperkaker så kjøper jeg den. Hvis jeg av en eller annen grunn skulle ha kjøpt mange bokser (F.eks. til å sette frem på jobben) så ville jeg ha kjøpt de billige for så stor forskjell er det ikke. 1
Ariana807 Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 (endret) Jeg studerte nettopp Berthas sine (billige, gjennomsiktig rund boks og rødt lokk), for Kiwi selger boksen med hjerter til 10kr, mens coop extra har de blomstene (de runde med bølgete kant) til 20kr. Jeg tenkte det er samme merke, så er det noen forskjell. Ingrediensene er ikke de samme, og føler det er en ytterst liten smaksforskjell, der jeg liker blomstene bedre. Hjertene har vann i tillegg til de andre ingrediensene som begge deler, men kan også inneholde spor av Soya (som tyder på ulike linjer som produserer produktene). Vet ikke om jeg bare innbiller meg at det er en forskjell på de, da vann ikke burde kunne utgjøre så stor forskjell 😅 Jeg har også prøvd de dyrere figurene som Bertha lager, men de syntes jeg ikke var like gode 😅 Endret 22. november 2022 av Ariana807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå