India Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 Noe som har bestilt noe her? hvor lang tid har det tatt før dere har fått det dee har bestilt?
Nella Skrevet 8. desember 2005 #2 Skrevet 8. desember 2005 Jeg har bestilt flere ganger derfra. Så lenge det er på lager så kommer varene fort.2-3 dager. Bestillingsvarene står det hvor lang tid tar og de holder seg til den tiden. Ikke noe vondt å si
Jane How Skrevet 8. desember 2005 #3 Skrevet 8. desember 2005 Jeg har brukt mao mye. Du ser når du skal bestille omtrent hvor lang tid det vil ta, er det noe som er veldig etterspurt (feks sudokubøkene i høst) kan det ta endel tid, men det hender sjelden. Du ser også på nett når bøkene er sendt, fra da av tar det 2-3 dager før du har dem. Eneste dumme er at du får det i postkassa, så forsvinner de derfra eller ikke kommer fram er det sikkert vanskelig å spore (men det er sikkert mao og posten sitt problem)
Cr@sh Skrevet 8. desember 2005 #4 Skrevet 8. desember 2005 Har bestilt MYE derfra... Kommer gjerne et par dager etter.... Jeg er fornøyd...
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #5 Skrevet 8. desember 2005 Utenlandske bøker kan ta litt lengre tid, men har ikke noe å si på det! Både billig og bra support. Anbefales!
Impala Skrevet 9. desember 2005 #6 Skrevet 9. desember 2005 Har også bestilt herfra flere ganger og er fornøyd med servicen. Skriver under på det de andre over her har sagt om mao.
Gjest Spacegirl Skrevet 9. desember 2005 #7 Skrevet 9. desember 2005 Jeg har også bestilt derfra mange ganger, og er veldig fornøyd. God service og bøkene kommer fort med mindre det er utenlandske bøker som må bestilles.
Nella Skrevet 10. desember 2005 #8 Skrevet 10. desember 2005 Bestilte akkurat nå og kom på noe. Det er ikke noe porto på bøker og dvd i Norge og heller ikke noe ekspedisjonsgebyr som jeg så bokkilden har bla. Penger det også
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #9 Skrevet 10. desember 2005 Fikk bok rundt en uke etter bestilling, og ingen fraktkostnader nei, så bør vel si meg fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå