AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Har du fått dilla på noe spesifikt i dine graviditeter? nr 1: sushi og syns snus luktet veldig godt! nr 2: Cherrytomater nr3: Ikke noe spesielt. Anonymkode: 88635...573
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Dette er IKKE pica. Pica er trang til å spise ting som ikke er mat. F.eks kritt, teip, etc. Ikke typ "har dilla på sylteagurk". Anonymkode: 838ea...6cb 2 5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Jeg fikk dilla på forskjellige ting i mine gravidteter. Nr 1- Grilla kylling, kvikk lunsj og blåbær juice. Nr 2- Lukten av sprittusj og neglelakk. Nr 3- Slush. 😊 Anonymkode: 93be0...931
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 Har ikke pica. Men ingenting er så godt som sushi og tine mocca iskaffe 🙈 Anonymkode: 1cb4b...77e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Dette er ikke pica. Og disse cravingsene man snakker om får man uansett alder, kjønn og situasjon. Jeg hadde pica og spiste mye sand/svevestøv og kritt. Begynte vel da jeg var ca halvveis i svangerskapet. Anonymkode: 1dbea...b07
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 Med nr 1 hadde jeg en enorm trang til å lukte på vaskemidler, men holdt meg til grønnsåpe pga løsemidler. Det gikk så langt at jeg prøvde å spise det, men heldigvis så er såpe veldig like lekkert å ha i munnen uansett hvor godt det lukter. Satt med en flaske grønnsåpe i armkroken hver kveld og sniffet sammen med en kopp kaffebønner for å få ekstra ut av lukteopplevelsen. Med nr 2 hadde jeg mer forbigående cravings som kom og gikk, men jeg må si at det å være gravid gir ganske mye sterkere cravings enn når man ikke er gravid 😅 Spiste også en del sushi faktisk. Nå med nr 3 har jeg egentlig ikke hatt noen skikkelige sterke opplevelser enda, men det var en stund jeg spiste 3-4 pakker hockeypulver om dagen. Har typ ikke spist det siden jeg var barn, og det gikk også helt plutselig over. Har drukket mye melk med alle 3 da. Drikker ikke så mye melk til vanlig, men voldsomme mengder når jeg er gravid. Anonymkode: 5928a...9a0
tussi84 Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 ja bamsemums, 1 gang ( sa) Cheese burger fra Mac Donalds (5 graviditet). Det var sent på kvelden en dag hvor jeg ba mannen min dra ut for å kjøpe 6 stk..
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #8 Skrevet 22. november 2022 Ingenting med førstemann. Da var jeg bare ekstremt opptatt av å drikke minst to liter melk hver dag. Andremann måtte jeg lukte på lim, bensin, sprittusjer og lignende. Vi pusset opp bad, og det luktet stadig litt løsemidler der inne. Fikk beskjed om å holde meg unna av samboer. Men jeg gikk ofte forbi og åpna døra og sniffet et godt drag inn. Fylte også sånn 50kr på bilen for å fylle ofte.. 🙈 Helt merkelig.. Vet jo at det ikke er veldig heldig men det føltes helt umulig å stoppe med oppførselen. Trangen var utenfor min kontroll. Anonymkode: 33b43...fce
Rogadame Skrevet 22. november 2022 #9 Skrevet 22. november 2022 (endret) Er over 10 år siden jeg var gravid sist - me husker jeg" sniffa" vinduspylevæske og jif skurekrem( sitron) Begge svangerskap et itens trang å tygge isbiter ( kjøpte også mye braincooler, shave- is og MR. Freeze isposer) Nb. Husker jeg elska lukten av gamle " brune" bøker ..hadde lyst å ta et jafs . Endret 22. november 2022 av Rogadame
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #10 Skrevet 22. november 2022 Nr 1: saftis og bananer Nr 2: rød julebrus og alt av godteri! Anonymkode: 34606...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå