AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg har fått innvilget brystreduksjon. Brystene mine er størrelse 75G. Noen med erfaring? Hvordan gikk det? Hvordan ble det etterpå? Anonymkode: 02d34...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Del Skrevet 22. november 2022 Samme her. Har 80G. Skal opereres til våren. Nettopp klart vektkravet, var litt overvektig men i mål nå. Jeg har også vært i tvil men har så mye smerter i skuldre, nakke og rygg at det må være verdt det. Men så har jeg en fyr i livet mitt som nylig har fått lov til å utforske meg og han DIGGER puppene mine. Det er ikke første gang heller, jeg får veldig mye komplimenter på dem, fordi de er store, runde og ikke så veldig hengende....fasongen er fin, men de er så tunge for meg. Nytter ikke jogge for eksempel... Jeg kan ikke fortelle deg hvordan det gikk, for jeg vet jo ikke enda, men skjønner dilemmaet. Hvorfor er du i tvil da? Hører fra andre at de er SÅ glad de tok operasjonen, til og med de som fikk mye komplimenter fra menn, for puppene får jo et solid løft....I følge min kirurg kommer de til å bli "skikkelig snertne og lekre".....jaja.... Anonymkode: 1a40a...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme her. Har 80G. Skal opereres til våren. Nettopp klart vektkravet, var litt overvektig men i mål nå. Jeg har også vært i tvil men har så mye smerter i skuldre, nakke og rygg at det må være verdt det. Men så har jeg en fyr i livet mitt som nylig har fått lov til å utforske meg og han DIGGER puppene mine. Det er ikke første gang heller, jeg får veldig mye komplimenter på dem, fordi de er store, runde og ikke så veldig hengende....fasongen er fin, men de er så tunge for meg. Nytter ikke jogge for eksempel... Jeg kan ikke fortelle deg hvordan det gikk, for jeg vet jo ikke enda, men skjønner dilemmaet. Hvorfor er du i tvil da? Hører fra andre at de er SÅ glad de tok operasjonen, til og med de som fikk mye komplimenter fra menn, for puppene får jo et solid løft....I følge min kirurg kommer de til å bli "skikkelig snertne og lekre".....jaja.... Anonymkode: 1a40a...88d Jeg er ganske operert fra før. To keisersnitt, pluss et par operasjoner til. Jeg gror ikke fint, arrene blir faktisk kjempestore. Jeg er redd jeg kommer til å se enda mer maltraktert ut. Jeg har også smerter i skuldre og nakke. Det knepper ofte til midt mellom skuldrene, og da blir jeg gående med stiv nakke i dagesvis. Men jeg vet altså ikke om jeg tør å bli enda mer skamfert. TS Anonymkode: 02d34...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Del Skrevet 22. november 2022 Min mor gjorde brystreduksjon og hennes arr ble fryktelig stygge og hun sleit lenge med rensing av sår, ta stingene (stiftene) osv siden det ble så fryktelig mange sting. Jeg har arvet både størrelse og tynn hud som gir stygge arr, så jeg har valgt å leve med store bryst selv om det hemmer. Anonymkode: a01d6...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er ganske operert fra før. To keisersnitt, pluss et par operasjoner til. Jeg gror ikke fint, arrene blir faktisk kjempestore. Jeg er redd jeg kommer til å se enda mer maltraktert ut. Jeg har også smerter i skuldre og nakke. Det knepper ofte til midt mellom skuldrene, og da blir jeg gående med stiv nakke i dagesvis. Men jeg vet altså ikke om jeg tør å bli enda mer skamfert. TS Anonymkode: 02d34...6cc Ser den, jeg har også to keisersnitt, men arrene er så og si borte, så der er man jo forskjellige. Skjønner tanken din, men kan jo likevel være det vil bli såpass mye bedre i skuldre/nakke at det er verdt å få noen arr...? Lykke til med avgjørelsen, når skal du i såfall opereres? Anonymkode: 1a40a...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #6 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ser den, jeg har også to keisersnitt, men arrene er så og si borte, så der er man jo forskjellige. Skjønner tanken din, men kan jo likevel være det vil bli såpass mye bedre i skuldre/nakke at det er verdt å få noen arr...? Lykke til med avgjørelsen, når skal du i såfall opereres? Anonymkode: 1a40a...88d Takk! Det blir nok til våren tipper jeg. TS Anonymkode: 02d34...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #7 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg gjorde det for 7 år siden og smertene mellom skulderbladene forsvant på et blunk! I tillegg har jeg nå i midten av 50-årene skikkelig fine sprettpupper som er finere enn da jeg var 18. Ble noe overfølsom på brystvortene og det er litt kjipt fordi mannen min må roe litt ned kosen der. Han savner de digre muggene jeg hadde, men det virker som det aldri blir stort nok for enkelte…. Arrene er helt borte og det synes ikke at jeg har hatt en reduskjon. Tok ankersnitt og nå er areolene mindre og mer definerte. Det ble skikkelig bra! Nå er jeg c-cup. Fjernet ca 400 gr pr side. Anonymkode: 31f8f...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #8 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg gjorde det for 7 år siden og smertene mellom skulderbladene forsvant på et blunk! I tillegg har jeg nå i midten av 50-årene skikkelig fine sprettpupper som er finere enn da jeg var 18. Ble noe overfølsom på brystvortene og det er litt kjipt fordi mannen min må roe litt ned kosen der. Han savner de digre muggene jeg hadde, men det virker som det aldri blir stort nok for enkelte…. Arrene er helt borte og det synes ikke at jeg har hatt en reduskjon. Tok ankersnitt og nå er areolene mindre og mer definerte. Det ble skikkelig bra! Nå er jeg c-cup. Fjernet ca 400 gr pr side. Anonymkode: 31f8f...c1b Jeg og. Kjempefornøyd. Tynne arr som nesten ikke synes. Tilbake i full jobb som spl etter en uke. Anonymkode: a1580...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #9 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg gjorde det for 7 år siden og smertene mellom skulderbladene forsvant på et blunk! I tillegg har jeg nå i midten av 50-årene skikkelig fine sprettpupper som er finere enn da jeg var 18. Ble noe overfølsom på brystvortene og det er litt kjipt fordi mannen min må roe litt ned kosen der. Han savner de digre muggene jeg hadde, men det virker som det aldri blir stort nok for enkelte…. Arrene er helt borte og det synes ikke at jeg har hatt en reduskjon. Tok ankersnitt og nå er areolene mindre og mer definerte. Det ble skikkelig bra! Nå er jeg c-cup. Fjernet ca 400 gr pr side. Anonymkode: 31f8f...c1b C cup er jo fortsatt litt size, da, så mannen kan da ikke klage hehe...! Men godt å høre di erfaring og om livet etter. Kan godt tenke meg du har skikkelig faste, snertne saker det er jo virkelig en stor bonus med å ta en slik operasjon. Men syns du fasongen endret seg veldig eller ser du fortsatt konturene av dine tidligere bryst? jeg er nemlig veldig fornøyd med selve fasongen, de er runde og fine sånn sett....Hm....jeg gleder meg til operasjon selv og tenker ikke så mye over det med arr, slik som ts skriver her. Og det finnes jo, som du sier, forskjellige måter å operere og sy på. Jeg ville tatt opp dette med kirurg, ts, slik at han vet bekymringene din rundt arr. Anonymkode: 1a40a...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #10 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg og. Kjempefornøyd. Tynne arr som nesten ikke synes. Tilbake i full jobb som spl etter en uke. Anonymkode: a1580...471 En uke etter operasjon? Oi, jeg trodde man kom til å være sykemeldt i 4 uker og nærmest sengeliggende i 2 av dem...? Så fint å høre, da...Var det veldig vondt i starten, da? Anonymkode: 1a40a...88d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #11 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg fikk brystreduksjon for 15 år siden. Har ikke angret en dag! Jeg skal ikke lyve å si det ikke var vondt men hadde de vokst ut hadde jeg gjort det igjen! Føler meg såååå mye bedre både fysisk og psykisk! Litt arr er det men det er så lite så hvis man ikke vet det så ser man det ikke! Anonymkode: 5866e...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #12 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): C cup er jo fortsatt litt size, da, så mannen kan da ikke klage hehe...! Men godt å høre di erfaring og om livet etter. Kan godt tenke meg du har skikkelig faste, snertne saker det er jo virkelig en stor bonus med å ta en slik operasjon. Men syns du fasongen endret seg veldig eller ser du fortsatt konturene av dine tidligere bryst? jeg er nemlig veldig fornøyd med selve fasongen, de er runde og fine sånn sett....Hm....jeg gleder meg til operasjon selv og tenker ikke så mye over det med arr, slik som ts skriver her. Og det finnes jo, som du sier, forskjellige måter å operere og sy på. Jeg ville tatt opp dette med kirurg, ts, slik at han vet bekymringene din rundt arr. Anonymkode: 1a40a...88d Fasongen er gitt i forhold til utgangspunktet. Det ble mine pupper igjen slik de var i tenårene før amming. Anonymkode: 31f8f...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #13 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): En uke etter operasjon? Oi, jeg trodde man kom til å være sykemeldt i 4 uker og nærmest sengeliggende i 2 av dem...? Så fint å høre, da...Var det veldig vondt i starten, da? Anonymkode: 1a40a...88d Det bar ikke nødvendig. Det er jo ofte dagkirurgi så man reiser hjem noen få timer etter Opr. Anonymkode: a1580...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nordby* Skrevet 22. november 2022 #14 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg vurderer brystreduksjon når jeg er ferdig med ammingen med mitt nåværende barn. Men er redd for om vi skulle ønske et barn til, er da urolig for å miste muligheten til å amme. Er det noen her som klarte å amme etter en brystreduksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #15 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg har så lyst til å søke om brystreduksjon, men greier ikke bestille time til fastlegen. Er så redd hun skal si at jeg overdriver eller bare må skjerpe meg. At det er så mange andre som har mye større bryst enn det jeg har. Er 50 år, bruker str 70H eller 75G, er helt normal i kroppen forøvrig. Bruker stort sett str 38. Har store bryster til en forholdsvis smal rygg, så går innimellom hos kiropraktor for å løse opp nakken. Jogging utgår jo, og når jeg bruker sports-bh får jeg ofte sår mellom brystene, pga av det blir klamt. Anonymkode: 0b2b7...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #16 Del Skrevet 22. november 2022 *nordby* skrev (3 timer siden): Jeg vurderer brystreduksjon når jeg er ferdig med ammingen med mitt nåværende barn. Men er redd for om vi skulle ønske et barn til, er da urolig for å miste muligheten til å amme. Er det noen her som klarte å amme etter en brystreduksjon? Er gravid nå, så får se 🙃 Tok brystreduksjon og livet etter var som natt og dag. Helt fri for nakkeplager i ettertid. Jobber på kontor og hadde konstant stikkende smerter i høyre siden av nakke, rygg og skulder. Jeg gror veldig pent da, men tror uansett jeg ikke hadde brydd meg. Velværet med mindre bryster overgår det meste. Skjønner ikke helt hvordan folk kan være så opptatt av det kosmetiske når det veies opp mot fysiske plager. De er store igjen nå som jeg er gravid da, men håper det skal gå seg til når jeg er ferdig. Anonymkode: da6a2...bb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #17 Del Skrevet 22. november 2022 Min søster gjorde det. Hun hadde ikke ekstrem størrelse, men ganske store. Hun trengte hjelp med løft osv 1 mnd etterpå, så jeg var innom for å vaske litt gulv og handle noe mat. Resultatet ble estetisk pent og jevnt. Man ser jo at noe er gjort, men det var så pent gjennomført som det kan få blitt. Tynne, jevne arr som ble lysere med tiden. Anonymkode: 50263...2e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #18 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg fikk innvilget operasjon på Aleris. Anbefaler å gjøre det privat og ikke offentlig. Aleris var ett fritt sykehusvalg til denne operasjonen da jeg gjorde det. Operasjonen gikk veldig fint. Ingen infeksjoner. Smertene da bedøvelsen gikk ut var helt forferdelige, men jeg visste det ville gå over en dag. Fikk kraftig smertestillende. Arrene synes nesten ikke, men det synes litt at Areola er skåret og sydd på igjen. Følelsen i nipplene er veldig redusert. Jeg bryr meg ikke om det da jeg skal være alene resten av livet. Har aldri angret på den operasjonen. Det var gøy å kjøpe BH som var fine og i forskjellige farger. Anonymkode: 44130...b61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #19 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk innvilget operasjon på Aleris. Anbefaler å gjøre det privat og ikke offentlig. Aleris var ett fritt sykehusvalg til denne operasjonen da jeg gjorde det. Operasjonen gikk veldig fint. Ingen infeksjoner. Smertene da bedøvelsen gikk ut var helt forferdelige, men jeg visste det ville gå over en dag. Fikk kraftig smertestillende. Arrene synes nesten ikke, men det synes litt at Areola er skåret og sydd på igjen. Følelsen i nipplene er veldig redusert. Jeg bryr meg ikke om det da jeg skal være alene resten av livet. Har aldri angret på den operasjonen. Det var gøy å kjøpe BH som var fine og i forskjellige farger. Anonymkode: 44130...b61 Du måtte innom fastlegen og få henvisning til Aleris, eller? Anonymkode: 0b2b7...e60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #20 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg fikk innvilget operasjon på Aleris. Anbefaler å gjøre det privat og ikke offentlig. Aleris var ett fritt sykehusvalg til denne operasjonen da jeg gjorde det. Operasjonen gikk veldig fint. Ingen infeksjoner. Smertene da bedøvelsen gikk ut var helt forferdelige, men jeg visste det ville gå over en dag. Fikk kraftig smertestillende. Arrene synes nesten ikke, men det synes litt at Areola er skåret og sydd på igjen. Følelsen i nipplene er veldig redusert. Jeg bryr meg ikke om det da jeg skal være alene resten av livet. Har aldri angret på den operasjonen. Det var gøy å kjøpe BH som var fine og i forskjellige farger. Anonymkode: 44130...b61 Hadde så og si ikke smerter etter operasjonen. Måtte ha hjelp til å gjøre ting som krevde å løfte armene og kunne ikke bære, men ingen smerter. Ellers har jeg også full følelse i brystvortene men er litt nummen under brystene 😊 Anonymkode: da6a2...bb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå