Gå til innhold

Synes det er så vanskelig å velge tørrfôr til hunden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en valp på 6 måneder (liten rase). Har brukt RC til nå, men ønsker å bytte for. Vil ha noe bra, som smaker godt og som samtidig ikke koster altfor mye.

Har sett både på Alpha Spirit og Monster. Hører jo at mange er opptatt av at det ikke skal være kort, samtidig sier veterinærer at det kan være farlig mtp hjertesykdom (DCM). Så hva velger man da?

Noen tips til bra for? Er bare ute etter tørrfôr.

Anonymkode: ed66e...52c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har en valp på 6 måneder (liten rase). Har brukt RC til nå, men ønsker å bytte for. Vil ha noe bra, som smaker godt og som samtidig ikke koster altfor mye.

Har sett både på Alpha Spirit og Monster. Hører jo at mange er opptatt av at det ikke skal være kort, samtidig sier veterinærer at det kan være farlig mtp hjertesykdom (DCM). Så hva velger man da?

Noen tips til bra for? Er bare ute etter tørrfôr.

Mente korn i innlegget over. :)  Har også testet Core siden valpen elsker godbitene av dette merket. Har brukt hundematen som godbiter med hell også. Så det er også en mulighet selv om denne nok er litt dyrere. Håper noen har tips. :) TS.

Skrevet

maaange tråder om dette. mage/tarmsystemet er veldig forskjellig fra hund til hund. Et dyrt et kan være dårlig til enkelte hunder. Jeg bruker appetitt og fornøyd med det.

Anonymkode: e3da0...d09

• Liker 1
Skrevet

Hva med en blanding av tørrfôr med korn, hvis du er bekymret for det, sammen med råfôr eller våtfôr(finnes det for hund?😅

De tok opp akkurat det med hjertesykdom i en dokumentar jeg så, mener jeg å huske.. 

https://www.documentarymania.com/video/Pet Fooled/

Anonymkode: 72b03...8e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...