Frøken Grønn Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Jeg trenger en synsundersøkelse for nye briller. Her jeg bor har jeg enkel tilgang på Specsavers og Synsam. Jeg klarer ikke å finne ca pris for innfatning og progressive glass på Synsam sine sider. Er det noen som har erfaring med disse? Er det stor prisforskjell? Er det tilsvarende stor forskjell på kvalitet?
mariie Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Specsavers vil jeg anta er rimeligere på alt. Har ingenting å utsette på kvaliteten derfra. Fikk mine nye briller på ca 10 dager. Så kjapp levering 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Hvis du vil betale overpris, gå til Synsam. Hvis du vil ha ræva kvalitet, gå til Specsavers. Anonymkode: 78413...2a2 1
Ullvott Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 (endret) Jeg gikk til Synsam i årevis, og de er dyre, og med et uoversiktlig prissystem. I tillegg er de utrolig pågående når det gjelder å gjøre det enda dyrere for kundene ved å prakke på dem brilleavtaler som stort sett ikke lønner seg for andre enn Synsam. Jeg gikk etter hvert lei. På grunn av jobbavtale på databriller hos Specsavers bestemte jeg meg for å prøve dem til mine private briller, også. Jeg fikk mye bedre briller til en langt lavere pris. Kommer ikke til å gå tilbake med det første, i alle fall. Utvalget av kule innfatninger var nok litt bedre hos Synsam, men jeg fant mange jeg likte veldig godt hos Specsavers også. Mange nok til at jeg fikk valgets kval. Endret 22. november 2022 av Ullvott 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Lønner seg å ta synstesten hos de som er billigst på det, og deretter få med seg brilleseddelen hjem. Så kan du kjøpe briller akkurat der du vil. På nett er billigst 😊 Anonymkode: 63189...bb0
Banjo Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 Specsavers er definitivt billigere enn Synsam. Jeg veldig fornøyd med brillene jeg har fra Specsavers.
Maskinfører Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 Synsam Specsavers skulle prakke på meg briller jeg ikke trengte
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #8 Skrevet 22. november 2022 Fornøyd med Specsavers . Har brukt de i flere år. Tror se er rimeligst . Det virker sånn Anonymkode: d1480...d66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå