AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Del Skrevet 22. november 2022 På nettsiden har de et punkt som heter kontakt oss, men jeg finner ingen måte jeg kan kontakte dem på. Trodde de hadde en chat, med ordentlige mennesker, altså ingen robot. Noen som vet hvordan kontakte ikea? Jeg skulle gjerne hatt monteringshjelp, men Luado som de bruker kan vissnok ikke levere der jeg bor, som er vestfold. Noen som vet hva man da gjør? Ønsker ingen som mener de har peil, men som overhodet ikke har det. Anonymkode: 5704c...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg jobber på IKEA. Hva skal du ha montert? Anonymkode: 6e936...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Del Skrevet 22. november 2022 SKjønner ikke hva du mener med at du ikke finner en chat.... Sikker på at du ikke er dårlig på å leite på IKEA sine nettsider????? Anonymkode: d2bc5...eca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg jobber på IKEA. Hva skal du ha montert? Anonymkode: 6e936...428 Jeg skal ha montert havsta vitrineskap, dvs skapet har jeg klart, men strever med dørene. Det er fire dører med hengsler, fått opp en, men strever med den andre. Og vet ikke om jeg tør prøve meg på de to siste, redd jeg ødelegger noe. Anonymkode: 5704c...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): SKjønner ikke hva du mener med at du ikke finner en chat.... Sikker på at du ikke er dårlig på å leite på IKEA sine nettsider????? Anonymkode: d2bc5...eca Jo jeg er kjempe dårlig, og veldig utålmodig. Har du link og ikke bare bilde? Anonymkode: 5704c...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #6 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skal ha montert havsta vitrineskap, dvs skapet har jeg klart, men strever med dørene. Det er fire dører med hengsler, fått opp en, men strever med den andre. Og vet ikke om jeg tør prøve meg på de to siste, redd jeg ødelegger noe. Anonymkode: 5704c...fcd Men hva tenker du at ikea skal bidra med iht at du ikke får montert hengsler. Med mindre det er noe feil med produktet? Så her må du vel heller få tak i en handtymann. Uansett så fester du alle hengslene på på døren, og alle på selve skapet. Smetter innpå skruene og strammer skruene til. I tegningen viser det også hvordan du skal skru for å justere høyre / venstre og opp og ned Anonymkode: 806ed...321 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #7 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hva tenker du at ikea skal bidra med iht at du ikke får montert hengsler. Med mindre det er noe feil med produktet? Så her må du vel heller få tak i en handtymann. Uansett så fester du alle hengslene på på døren, og alle på selve skapet. Smetter innpå skruene og strammer skruene til. I tegningen viser det også hvordan du skal skru for å justere høyre / venstre og opp og ned Anonymkode: 806ed...321 Nå står det da på ikea sine sider at man kan kjøpe monteringshjelp, de benytter Luado, som ikke leverer her jeg bor, vestfold. Det står ikke noe om at hengsler er for lett jobb så det må man klare selv. Ønsket derfor å spørre ikea om de har noen å anbefale. Hvorvidt hengsler er easy peace for deg så trenger det ikke være det for andre. Vi har forskjellige utfordringer her i livet. Kjenner dessverre ingen handyman til denne jobben. Jeg vil bare ha skapet opp og på plass, og vil betale noen som kan dette. Anonymkode: 5704c...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #8 Del Skrevet 22. november 2022 De på chatten er kjempeflinke til å forklare ting på en enkel måte. Jeg hadde problemer med skuffene til en kjøkkeninnredning, og i løpet av et par minutter på chatten var det fikset. Anonymkode: 9d867...c50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #9 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De på chatten er kjempeflinke til å forklare ting på en enkel måte. Jeg hadde problemer med skuffene til en kjøkkeninnredning, og i løpet av et par minutter på chatten var det fikset. Anonymkode: 9d867...c50 Så bra. Finner dog ikke denne chatten, har du link? Anonymkode: 5704c...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #10 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så bra. Finner dog ikke denne chatten, har du link? Anonymkode: 5704c...fcd https://www.ikea.com/no/no/customer-service/support/a/6G4QQMea9vgl6iZcHUDte6/ Anonymkode: 9d867...c50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #11 Del Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): På nettsiden har de et punkt som heter kontakt oss, men jeg finner ingen måte jeg kan kontakte dem på. Trodde de hadde en chat, med ordentlige mennesker, altså ingen robot. Noen som vet hvordan kontakte ikea? Jeg skulle gjerne hatt monteringshjelp, men Luado som de bruker kan vissnok ikke levere der jeg bor, som er vestfold. Noen som vet hva man da gjør? Ønsker ingen som mener de har peil, men som overhodet ikke har det. Anonymkode: 5704c...fcd På chatten skriver du, "snakke med menneske", så får du hjelp av en person Anonymkode: f6853...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå