AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Jeg fikk korona for en måneds tid siden. Nå har jeg blitt syk igjen, og har en mye vondere hals denne gangen, som nå også har utviklet seg til en skikkelig vond hoste ned i hals/bryst. Jeg har ikke flere tester liggende, men er det en sjelden mulighet for at dette kan være korona nok en gang? Hvis ikke er det veldig merkelig at jeg denne gangen skal føle meg verre? Har ikke tatt noen covidvaksiner, om det skal ha noe å si. Anonymkode: b63a6...eb8
Snok1 Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke tatt noen covidvaksiner, om det skal ha noe å si. Det har noe å si. Du blir lettere syk og mer syk når det skjer. Håper du er fornøyd med valget ditt. 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Snok1 skrev (1 minutt siden): Det har noe å si. Du blir lettere syk og mer syk når det skjer. Håper du er fornøyd med valget ditt. Jeg har kun tatt 1 og helst skulle jeg hatt det ugjort. Følger du med på hva som skjer med de vaksinerte rundt omkring? Anonymkode: 931bb...423 4
Snok1 Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Følger du med på hva som skjer med de vaksinerte rundt omkring? Selvsagt. Jeg følger alle vaksinasjonsprogrammer, så jeg er et levende laboratorium. Du bør takke meg for at du blir skjermet for all verdens dødelige og krøplende sykdommer, din freeloader. 3 1
Purple_Pixiedust Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Når det er så kort tid siden covid så er det sannsynligvis noe annet du har nå. Men umulig er det ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 Snok1 skrev (21 minutter siden): Det har noe å si. Du blir lettere syk og mer syk når det skjer. Håper du er fornøyd med valget ditt. Nå var jeg ikke så syk av korona for en måneds tid siden da, og det var også min første runde med korona. Så langt har jeg vært veldig fornøyd med valget mitt. Jeg nevnte at jeg var uvaksinert for å unngå svar som «det er sånt som skjer når man har tatt covid-vaksinene, da blir man ofte syk og mer syk». Anonymkode: b63a6...eb8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 Purple_Pixiedust skrev (12 minutter siden): Når det er så kort tid siden covid så er det sannsynligvis noe annet du har nå. Men umulig er det ikke. Kanskje jeg bør teste for sikrets skyld. Greit å vite. Finnes det flere varianter i omløp nå, skal tro? Anonymkode: b63a6...eb8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #8 Skrevet 22. november 2022 - et spørsmål til; hvis jeg tar en test og den er positiv på korona, kan det da hende at den er positiv fordi det ikke er så lenge siden jeg hadde korona? Syns jeg har lest at testen kan være positiv i lang tid. Er det egentlig sånn sett noen vits å teste? Anonymkode: b63a6...eb8
Purple_Pixiedust Skrevet 22. november 2022 #9 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje jeg bør teste for sikrets skyld. Greit å vite. Finnes det flere varianter i omløp nå, skal tro? Anonymkode: b63a6...eb8 Det vet jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #10 Skrevet 22. november 2022 Snok1 skrev (22 minutter siden): Selvsagt. Jeg følger alle vaksinasjonsprogrammer, så jeg er et levende laboratorium. Du bør takke meg for at du blir skjermet for all verdens dødelige og krøplende sykdommer, din freeloader. Hvilke sykdommer snakker du om? Meslinger og spysyke? Anonymkode: 31309...cb3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #11 Skrevet 22. november 2022 Det eksisterer mange forskjellige virus der ute. Noen blir sykt slått ut av ditten, men merket nesten ikke datten.. og noen dør der en annen går symptomfri. Ikke noe som helst rart om et annet virus gir deg sterkere symptomer enn covid. Evt har du utviklet en bakteriell sekundærinfeksjon. Anonymkode: e1224...813
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #12 Skrevet 22. november 2022 Purple_Pixiedust skrev (59 minutter siden): Når det er så kort tid siden covid så er det sannsynligvis noe annet du har nå. Men umulig er det ikke. Du tror du er mindre levende laboratorium ved å få korona uten vaksiner? Anonymkode: 912ad...af1
Purple_Pixiedust Skrevet 22. november 2022 #13 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Du tror du er mindre levende laboratorium ved å få korona uten vaksiner? Anonymkode: 912ad...af1 Hæ? Jeg har vaksiner. Hva babler du om?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #14 Skrevet 22. november 2022 Jeg fikk korona 2 ganger på 5 uker. Jeg testet på senter og prøven ble analysert, så jeg vet dette med sikkerhet. Det er sjeldent, men absolutt mulig. Ellers går det mye vanlig forkjølelse for tiden. Det kan like godt være det du har fått Anonymkode: 7b604...92c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #15 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har kun tatt 1 og helst skulle jeg hatt det ugjort. Følger du med på hva som skjer med de vaksinerte rundt omkring? Anonymkode: 931bb...423 Jeg har tatt 3, og skal snart ta nr 4. Har også vaksinert meg mot vanlig sesonginfluensa. Ingen bivirkninger av vaksine, og har ikke vært syk siden slutten av 2019 Anonymkode: 080c2...b1f 2
tonebelinda Skrevet 22. november 2022 #16 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): - et spørsmål til; hvis jeg tar en test og den er positiv på korona, kan det da hende at den er positiv fordi det ikke er så lenge siden jeg hadde korona? Syns jeg har lest at testen kan være positiv i lang tid. Er det egentlig sånn sett noen vits å teste? Anonymkode: b63a6...eb8 Du kan teste positivt en god stund etter påvist smitte. Ser egentlig ingen grunn til å teste seg, er du syk er du vel hjemme. Er uansett ingen restriksjoner å forholde seg til. Jeg har tester liggende hjemme etter i vinter når det ble anbefalt testing, så om jeg blir syk, så ville jeg nok testet meg. Egentlig bare for å vite OM det er korona. Har foreløpig sluppet unna
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #17 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): - et spørsmål til; hvis jeg tar en test og den er positiv på korona, kan det da hende at den er positiv fordi det ikke er så lenge siden jeg hadde korona? Syns jeg har lest at testen kan være positiv i lang tid. Er det egentlig sånn sett noen vits å teste? Anonymkode: b63a6...eb8 Jeg mener at det gjelder pcr-testen (den som dyrkes på sykehus). Har ikke hørt det om selvtester, Anonymkode: 93050...dbe
Snok1 Skrevet 22. november 2022 #18 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilke sykdommer snakker du om? Meslinger og spysyke? Anonymkode: 31309...cb3 Kopper, polio, meslinger, HPV, stivkrampe, kikhoste, difteri…….lista bare fortsetter. https://forskning.no/medisiner-medisinske-metoder-sykdommer/se-for-et-enormt-framskritt-vaksiner-har-vaert/1273934 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #19 Skrevet 22. november 2022 Snok1 skrev (4 timer siden): Det har noe å si. Du blir lettere syk og mer syk når det skjer. Håper du er fornøyd med valget ditt. Tull Anonymkode: 95145...91c
Snok1 Skrevet 22. november 2022 #20 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå var jeg ikke så syk av korona for en måneds tid siden da, og det var også min første runde med korona. Så langt har jeg vært veldig fornøyd med valget mitt. Jeg nevnte at jeg var uvaksinert for å unngå svar som «det er sånt som skjer når man har tatt covid-vaksinene, da blir man ofte syk og mer syk». Anonymkode: b63a6...eb8 Selvsagt er du fornøyd med valget ditt. Du er beskyttet at vår flokkimmunitet. Du er en freeloader. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå