Drizzt Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/GMxAVm/hadia-tajik-ap-maa-vaage-aa-tenke-nytt PR-rådgiverne hennes tror nok det har gått lang nok tid under radaren og folk har glemt. Nå har Tajik ambisjoner for storpolitikken igjen. Ap sentralt er skremt av Giskes popularitet og tar frem Tajik i et forsøk på å knekke ham. Men Tajiks rykte i politikken er ødelagt for alltid. Hun vil alltid forbindes med falsk utleiekontrakt for å snylte seg unna skatt hun burde ha betalt, for løgn og ingen troverdighet. Spørsmålet er - har Aps PR-rådgivere rett i at folk har glemt? 8 1 2
Anonio Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Jeg synes også det var rikt at Ropstad stilte opp i debatten for å diskutere fattigdom og ytelser fra NAV, når han selv har svindlet til seg enorme summer, omgått regelverket til skatteetaten og nav og er dømt for skattesvindel. Tajik og Ropstad er så utrolig sleipe at jeg blir kvalm. 11 2 4
Gjest vilkåret Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Hehe. Ser ut som hovedstrategien for å gjøre comeback er å sympatisere med de fattige og de som trenger støtte. Giske gjør det samme, han har plustelig blitt fattigfolks forkjemper Dette er selvsagt ren jug for å forsøke åle seg tilbake og bli tilgitt. De bryr seg katten om de som har det vanskelig. Urovekkende at det er en trend blant politikere å spille på disse temaene når de trenger ekstra god PR. Det sier mye om hvordan politikere ser på nordmenn; som naive sauer som stemmer på dem bare de later som om de er sympatiske.
Vera Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 vilkåret skrev (4 minutter siden): Hehe. Ser ut som hovedstrategien for å gjøre comeback er å sympatisere med de fattige og de som trenger støtte. Giske gjør det samme, han har plustelig blitt fattigfolks forkjemper Dette er selvsagt ren jug for å forsøke åle seg tilbake og bli tilgitt. De bryr seg katten om de som har det vanskelig. Urovekkende at det er en trend blant politikere å spille på disse temaene når de trenger ekstra god PR. Det sier mye om hvordan politikere ser på nordmenn; som naive sauer som stemmer på dem bare de later som om de er sympatiske. Nå har Giske kjempet for de svakeste i samfunnet lenge før Metoo sakene. Han er også den som alltid har gjort seg bemerket i industripolitikken - og stilt opp for lavlønte. Med andre ord - han har kontakt med grasroten. Hadia Tajik derimot..jeg kommer ikke til å stemme AP noensinne om hun fortsetter å representere partiet. 4 1 1
Daraya Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Jeg har ikke glemt og vil se verken Tajik eller Giske tilbake. 5 1
Madame Butterfly Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 Her er et super usaklig innlegg…… Å, hun fremstår så vanvittig usympatisk. Dialekten gjør det enda verre (vet siste ikke kommer frem i VG 😉) Men vibbene er usympatisk 6 1 2
Entern Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 Vera skrev (3 timer siden): Nå har Giske kjempet for de svakeste i samfunnet lenge før Metoo sakene. Han er også den som alltid har gjort seg bemerket i industripolitikken - og stilt opp for lavlønte. Med andre ord - han har kontakt med grasroten. Hadia Tajik derimot..jeg kommer ikke til å stemme AP noensinne om hun fortsetter å representere partiet. Enig. 4
Apis Skrevet 22. november 2022 #8 Skrevet 22. november 2022 Først kan jo eliten av privilegerte globalister på tinget slutte å snyte på fellesskapets goder. 7 1
Anonio Skrevet 22. november 2022 #9 Skrevet 22. november 2022 (endret) 4 hours ago, Vera said: Nå har Giske kjempet for de svakeste i samfunnet lenge før Metoo sakene. Han er også den som alltid har gjort seg bemerket i industripolitikken - og stilt opp for lavlønte. Med andre ord - han har kontakt med grasroten. Hadia Tajik derimot..jeg kommer ikke til å stemme AP noensinne om hun fortsetter å representere partiet. Giske kjemper for dagens problem for å forbedre sitt skadeskutte renomme. Han er ikke bedre en Tajik. Begge er giftige personer som kun vil ha makt. Har du glemt at den samme Giske var for de aller fleste sakene den nåværende AP-plattformen er bygget på? Han hadde sin klamme hånd på makkverk som vindmøllebygging, ACER-avtalen, kabler til utlandet og andre genistreker av AP som NAV-skandalen. Det er før man går inn på TG's leilighet og hvordan denne brukes/har blitt brukt for å omgå skatt av div. andre politikere, inkludert Eva Kristin Hansen. Endret 22. november 2022 av Anonio 2 1 2
Snok1 Skrevet 22. november 2022 #10 Skrevet 22. november 2022 Drizzt skrev (11 timer siden): Nå har Tajik ambisjoner for storpolitikken igjen. Ap sentralt er skremt av Giskes popularitet og tar frem Tajik i et forsøk på å knekke ham. Tja…..kan Giske så kan vel Hajik? Andre som mener seg bedre egnet kan slå dem i nominasjon. Free game. 1
Gjest Storebror Skrevet 22. november 2022 #11 Skrevet 22. november 2022 – Hvis det er sånn at det du egentlig spør meg om er om jeg er skremt vekk fra å drive med politikk, så er jeg ikke det. Tvert imot er jeg veldig motivert for å bidra til å finne politiske løsninger for fremtidens Ap. Takjik skriver at hun ikke er skremt vekk etter å ha blitt avslørt som skattesvindler og løgner. Når hun ikke er "skremt vekk" så er det bare en annen måte å si at hun ikke eier skam.
Drizzt Skrevet 22. november 2022 Forfatter #12 Skrevet 22. november 2022 Snok1 skrev (50 minutter siden): Tja…..kan Giske så kan vel Hajik? Andre som mener seg bedre egnet kan slå dem i nominasjon. Free game. Giske er ikke en skattesvindler og snylter ikke på fellesskapets penger, så det er egentlig store forskjeller her. Storebror skrev (26 minutter siden): – Hvis det er sånn at det du egentlig spør meg om er om jeg er skremt vekk fra å drive med politikk, så er jeg ikke det. Tvert imot er jeg veldig motivert for å bidra til å finne politiske løsninger for fremtidens Ap. Takjik skriver at hun ikke er skremt vekk etter å ha blitt avslørt som skattesvindler og løgner. Når hun ikke er "skremt vekk" så er det bare en annen måte å si at hun ikke eier skam. Ja, å ikke eie skam er nok riktig beskrivelse. Noen måneder under radaren og så skal hun gjøre comeback allerede? Nei, takk. Anonio skrev (11 timer siden): Jeg synes også det var rikt at Ropstad stilte opp i debatten for å diskutere fattigdom og ytelser fra NAV, når han selv har svindlet til seg enorme summer, omgått regelverket til skatteetaten og nav og er dømt for skattesvindel. Tajik og Ropstad er så utrolig sleipe at jeg blir kvalm. Ja, Ropstad var ganske komisk i Debatten da han skulle diskutere fattigdom og ytelser fra NAV Jeg husker at jeg tenkte: Hva gjør han her? Det vil selvfølgelig si alt de kan for å lure folk til å tro på dem. Jeg håper virkelig at folk ikke glemmer så fort og at alt huskes også om 3 år. Her må media være flinke å få frem alt skittent undertøy når det nærmer seg valg om 3 år. 4 1 1
Snok1 Skrevet 22. november 2022 #13 Skrevet 22. november 2022 Drizzt skrev (2 minutter siden): Giske er ikke en skattesvindler og snylter ikke på fellesskapets penger, så det er egentlig store forskjeller her. Det er jo Aps medlemmer som gir eller ikke gir Gisle og/eller Hajik tillit og nye verv, ikke du og jeg.
Gjest plusskatten Skrevet 22. november 2022 #14 Skrevet 22. november 2022 Barnefattigdom er et importert problem.
Lenelarsen Skrevet 22. november 2022 #15 Skrevet 22. november 2022 Nå trenger vi noe helt nytt....ikke ubrukelige politikere. Dessverre har vi ingen i dag, som kan gjøre noe for oss. Som vil Norge godt, som jobber for folket. Løpet er kjørt for oss, for mange år siden. Pjuk: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/9v84PM/norges-fn-valgkamp-har-kostet-over-12-millioner-kroner Igjen: https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/opXqOK/listhaug-haaper-norge-taper-kampen-om-plass-i-fns-sikkerhetsraad Det er så mye galt med Norge. 1
crux Skrevet 22. november 2022 #16 Skrevet 22. november 2022 Drizzt skrev (58 minutter siden): Giske er ikke en skattesvindler og snylter ikke på fellesskapets penger, så det er egentlig store forskjeller her. Jeg mener det er en sannhet med modifikasjoner. Han har vel hatt leilighet i Oslo på skattebetalernes regning i hele sitt voksne liv. Fordi han på papiret har bodd i Trondheim. Nå sist har han tatt Mastergrad finansiert av forlenget etterlønn fra Stortinget. Hvem andre får mulighet til det? Så har han jo leid ut hybel i leiligheten sin skattefritt, en hybel som ikke er godkjent som bolig. Kan ikke se at Giske har høyere moral enn Tajik (eller Ropstad for den saks skyld). De har alle like lite motforestillinger mot å berike seg selv på felleskapets midler. 4 3
Entern Skrevet 22. november 2022 #17 Skrevet 22. november 2022 Storebror skrev (2 timer siden): – Hvis det er sånn at det du egentlig spør meg om er om jeg er skremt vekk fra å drive med politikk, så er jeg ikke det. Tvert imot er jeg veldig motivert for å bidra til å finne politiske løsninger for fremtidens Ap. Takjik skriver at hun ikke er skremt vekk etter å ha blitt avslørt som skattesvindler og løgner. Når hun ikke er "skremt vekk" så er det bare en annen måte å si at hun ikke eier skam. Selvfølgelig har hun ikke det, hun er fullstendig fri for skrupler. 4
Maskinfører Skrevet 22. november 2022 #18 Skrevet 22. november 2022 Nå får vi både Tajik og Groa tilbake
Oida Skrevet 22. november 2022 #19 Skrevet 22. november 2022 Drizzt skrev (3 timer siden): Giske er ikke en skattesvindler og snylter ikke på felleskapets penger, så det er egentlig store forskjeller her. At det var atte??? Giske som bodde gratis i fireroms pendlerbolig på Gimle Terrasse, mens han leide ut leiligheten på Grünerløkka og to hybler i boligen i Trondheim. Hvor er den "store" forskjellen? 6
Gjest Adobyen Skrevet 23. november 2022 #20 Skrevet 23. november 2022 Man skal jo tilgi, for det er menneskelig å gjøre feil. Alle gjør feil. Men jeg synes at politikere burde holde sin sti ren. De sitter der med makt og bestemmer hvordan vi, folket, skal leve. De kontrollerer lov og rett. De burde kjenne konsekvensene av sine feilgrep, enten det skjer bevisst eller i fylla. Ønsker ingen av dem tilbake i politikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå