AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 Er dere da villige til å gjøre hva som helst for å få henne? Stemmer det som alle sier her inne, at når en mann er interessert, da VET man? Dere menn, er dere villige til å gå over lik for å få hun dere har sett dere ut, selv om hun mot formodning skulle være i et forhold? Anonymkode: d72cc...26a
exictence Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Er kvinne, og må si jeg håper da ikke det om kvinnen er i forhold. Da må mannen akseptere dette, selv om det gjør vondt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Er dere da villige til å gjøre hva som helst for å få henne? Stemmer det som alle sier her inne, at når en mann er interessert, da VET man? Dere menn, er dere villige til å gå over lik for å få hun dere har sett dere ut, selv om hun mot formodning skulle være i et forhold? Anonymkode: d72cc...26a Menn lærer etterhvert at det sikkert er hundrevis av kvinner man kan tilbringe livet sammen med. Oneitis er ikke sunt. Anonymkode: 97e5a...859 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Er dere da villige til å gjøre hva som helst for å få henne? Nei 19 minutter siden, AnonymBruker said: Stemmer det som alle sier her inne, at når en mann er interessert, da VET man? Nei absolutt ikke, dette er ønsketenkning. Fordi om det hadde vært slik hadde det vært veldig enkelt, ingen damer trengte ta sjanser eller risikere avvisning. Men sånn er det altså ikke, jeg tror egentlig det stort sett er vanskelig å vite om en mann liker ei dame. 21 minutter siden, AnonymBruker said: er dere villige til å gå over lik for å få hun dere har sett dere ut Absolutt ikke. Og det å "se seg ut" ei dame er en strategi som ikke fungerer for menn. Sannsynligheten for å få henne er som regel svært lav. Menn må heller gå for the number game, søke bredt og ta de som napper. Det er kvinner som ser seg ut en mann og går for kun han Anonymkode: 9bb05...30f 3 1
Snok1 Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Nei, jeg vil ikke gå over lik. Jeg vil ikke tilbringe mesteparten av livet i fengsel. Men to samliv måtte dø for at jeg skulle komme der jeg er i dag.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 47 minutter siden, AnonymBruker said: Er dere da villige til å gjøre hva som helst for å få henne? Stemmer det som alle sier her inne, at når en mann er interessert, da VET man? Dere menn, er dere villige til å gå over lik for å få hun dere har sett dere ut, selv om hun mot formodning skulle være i et forhold? Anonymkode: d72cc...26a La meg gjette. Du har møtt en mann og du lurer på om han liker seg. Anonymkode: c7b59...14a 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 Nei menn er nok ikke villige til å gjøre hva som helst for å få henne, og er hun i er forhold ville han mye mulig respektere det. Du drar nok påstander litt ut av konteksten. Det flere stadig påpeker er at menn som holder på med en kvinne ikke er "litt usikker på om han er klar for noe seriøst " dersom han virkelig har falt for henne. De aller fleste menn hadde sett til å sikre seg at ingen annen mann stakk av med henne, om han virkelig har falt for henne. Å trenere med "usikker på..." diverse NÅR man allerede holder på, det betyr at han ikke har falt skikkelig, og holder dørene åpne for andre kvinner. Anonymkode: 5fe91...40c 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #8 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å trenere med "usikker på..." diverse NÅR man allerede holder på, det betyr at han ikke har falt skikkelig, og holder dørene åpne for andre kvinner. Eventuelt at man har brent seg i tidligere forhold, og vil bruke tid før man går inn i noe nytt. Har man vært i et vanskelig forhold eller to, så har man ikke lyst å oppleve det på nytt, og man vil derfor 'føle' seg frem. Anonymkode: c26b2...f80 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #10 Skrevet 22. november 2022 Det finnes så mange damer, ser ikke grunnen til og gjøre så alt for mye for å få noen av de. Anonymkode: e9e03...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #11 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eventuelt at man har brent seg i tidligere forhold, og vil bruke tid før man går inn i noe nytt. Har man vært i et vanskelig forhold eller to, så har man ikke lyst å oppleve det på nytt, og man vil derfor 'føle' seg frem. Anonymkode: c26b2...f80 Ja det er det de ofte sier, det stemmer, men nei menn trenerer ikke det de VIL ha. Menn er pragmatiske slik. Anonymkode: 5fe91...40c 1 1
Flintis Skrevet 22. november 2022 #12 Skrevet 22. november 2022 Å gå over lik må man vel til det en kaller "Crime de la paission" for å finne eksempler på. Taktikken med å gjøre noe for å oppnå en kvinnes gunst er vel forbeholdt en såkalt satelitt eller "snill" mann. Så kan selvfølgelig søt musikk oppstå mellom venner.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #13 Skrevet 22. november 2022 Min erfaring er at menn som er verdt å satse på er de som virkelig viser de liker meg. Menn skal såklart respektere grenser så da mener jeg ikke stalking og helt gærne ting, men en mann som er lunken er ikke verdt å satse på for han ser deg ikke som en premie som er verdt å ta vare på men bare som et sidekick som egentlig ikke er så viktig for han. Anonymkode: 00525...261 4 2
BeLeven Skrevet 22. november 2022 #14 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er dere da villige til å gjøre hva som helst for å få henne? Stemmer det som alle sier her inne, at når en mann er interessert, da VET man? Kan bare svare for meg selv, men svaret i det tilfellet er "Ja". Hvis jeg er virkelig interessert gir jeg uttrykk for det. Noe annet vil jo være å skyte seg selv i foten? Men når du slenger på "om hun mot formodning er i forhold", så er svaret "Nei" 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #15 Skrevet 22. november 2022 Ja du vet det. Jeg pleier å legge til på snap og sende dem mange snaps. Men det skjer aldri noe. Tror ikke noen liker meg. Anonymkode: 95e93...1c4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #16 Skrevet 22. november 2022 Nei. Menn er forskjellige. Menn som er veldig på kan være en forelsket mann, men det kan og bare være en mann som gjør alt han kan for å få viljen sin med kvinner. Men som er tilbakeholden er ofte menn som ikke er interessert, men det er også menn som er sjenert og usikker. Anonymkode: aebb2...d8d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #17 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dere menn, er dere villige til å gå over lik for å få hun dere har sett dere ut, selv om hun mot formodning skulle være i et forhold? Anonymkode: d72cc...26a På ingen måte. Overlater meste av initiativet til henne. Gidder på ingen måte å måtte «jobbe» for å få noen interessert. Da kan det være det samme. Anonymkode: 13849...a0a 3 1
Gjest vilkåret Skrevet 22. november 2022 #18 Skrevet 22. november 2022 Menn kommer i like mange ulike personligheter som kvinner. Mange menn er beskjedne når det gjelder flørting. Dersom man er observant kan man nok ofte merke at menn liker en, men ikke alltid. Enkelte menn er ganske stone face og skjuler følelsene sine godt.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #19 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er dere da villige til å gjøre hva som helst for å få henne? Stemmer det som alle sier her inne, at når en mann er interessert, da VET man? Dere menn, er dere villige til å gå over lik for å få hun dere har sett dere ut, selv om hun mot formodning skulle være i et forhold? Anonymkode: d72cc...26a Nei, men de fleste kvinner tror de er verdt å bli jaget på. Men sorry, dere er ikke det. Finnes ingen kvinner i verden som er verdt å oppgi sin frihet for. Uansett hvem man blir sammen med så blir det kjedelig etter en stund, sexen dabber også av. Største tabben en mann kan gjøre er faktisk å gifte seg og få barn med en kvinne. Det jo er dødsdømt fra første dag. Anonymkode: e658e...0ef 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #20 Skrevet 22. november 2022 Absolutt ikke. Uteblir responsen mister jeg interessen. Er hun opptatt har hun null markedsmessig verdi for meg i utgangspunktet. Anonymkode: 95c19...64f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå