Gå til innhold

Glasskap som dirrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et glasskap av denne typen: 

detolf-vitrineskap-hvit__0644202_pe702479_s5.jpg.b46b632f223147612a018cfb7b105e6a.jpg

Og hver gang jeg går forbi, så dirrer det noe voldsomt i skapet. I all sannsynlighet så er det enten en skjevhet i skapet (gammelt skap), eller gulvet. For nå så er det ikke aktuelt å bytte gulv. 

Er det noen som har noe tips til å stabilisere slike skap? Utrolig irriterende å høre på den lyden hver gang man går forbi. 

Anonymkode: 46acf...94c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok en skjevhet i gulvet. Det finner du fort ut, om du prøver å flytte skapet til et annet sted. 

Evt. kan du legge under litt papir, slik at det ikke dirrer når du går forbi. 

Anonymkode: 697cb...a96

Skrevet

Kanskje det kan gå an å sette det på en gummimatte som kan absorbere en del av vibrasjonene?

Anonymkode: de168...6c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er nok en skjevhet i gulvet. Det finner du fort ut, om du prøver å flytte skapet til et annet sted. 

Evt. kan du legge under litt papir, slik at det ikke dirrer når du går forbi. 

Anonymkode: 697cb...a96

Jeg ville tro det, for det er bare det skapet i det hjørnet som dirrer. Samtidig så er det det eneste glasskapet jeg har, og det virker noe lealøst. Virker liksom som om stengene inni skapet ikke er helt stramme. 😓

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kanskje det kan gå an å sette det på en gummimatte som kan absorbere en del av vibrasjonene?

Anonymkode: de168...6c4

Det var en god ide, takk for tips! 

Anonymkode: 46acf...94c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...