AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Skrevet 22. november 2022 vet ikke hva jeg skal si. Tippet noen innlegg her på KG kunne vært trolletråd, men når jeg hører lignende historier fra virkeligheten anser jeg at folk virkelig er gale. Her er noen historier jeg synes er helt ute - en bruker hadde sluttet jobben pga å få oppmerksomhet fordi det hadde hendt en annen kollega. - en bruker hater seg selv fordi hun ikke ser ut som hun gjorde for 25 år siden og vrir seg i smerter fordi Leonardo Dicaprio har blitt gammel - en bruker lurer på hvordan hun skal komme i kontakt med en hun liker etter at hun tilkalte en vekter på han - en bruker har vært sammen med en fyr i ti år uten å møttes, med hun nattemeldinger i hele ti år - en bruker lurer på hvorfor dama hans svetter i rumpen? er det en galskap pandemi eller trolls? hva tror dere? Anonymkode: e5e27...938 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): vet ikke hva jeg skal si. Tippet noen innlegg her på KG kunne vært trolletråd, men når jeg hører lignende historier fra virkeligheten anser jeg at folk virkelig er gale. Her er noen historier jeg synes er helt ute - en bruker hadde sluttet jobben pga å få oppmerksomhet fordi det hadde hendt en annen kollega. - en bruker hater seg selv fordi hun ikke ser ut som hun gjorde for 25 år siden og vrir seg i smerter fordi Leonardo Dicaprio har blitt gammel - en bruker lurer på hvordan hun skal komme i kontakt med en hun liker etter at hun tilkalte en vekter på han - en bruker har vært sammen med en fyr i ti år uten å møttes, med hun nattemeldinger i hele ti år - en bruker lurer på hvorfor dama hans svetter i rumpen? er det en galskap pandemi eller trolls? hva tror dere? Anonymkode: e5e27...938 også en ting til - en bruker lurer på hvorfor stalkern har sluttet å stake henne? Anonymkode: e5e27...938
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): en bruker hater seg selv fordi hun ikke ser ut som hun gjorde for 25 år siden Anonymkode: e5e27...938 Skjer litt for ofte in real life. Også med menn Anonymkode: 2658f...078
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): også en ting til - en bruker lurer på hvorfor stalkern har sluttet å stake henne? Anonymkode: e5e27...938 Hihihi, stalkeren har sluttet stake henne, knis. Anonymkode: 8a276...61b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Tror nok det er enkelte troll her av begge kjønn (men først og fremst menn som liker å fremstille kvinner som gærne) som har et sykelig behov for oppmerksomhet og lager tråder som ender med å bli 11 sider lange med drama og rør. Er nok også enkelte som faktisk har disse problemstillingene som andre kan se på som sprø så tenker at så lenge en trådstarter er ute etter hjelp og råd og ikke fornektelse og drama så er det greit å møte de med empati og medmenneskelighet. Anonymkode: 68512...43f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): vet ikke hva jeg skal si. Tippet noen innlegg her på KG kunne vært trolletråd, men når jeg hører lignende historier fra virkeligheten anser jeg at folk virkelig er gale. Her er noen historier jeg synes er helt ute - en bruker hadde sluttet jobben pga å få oppmerksomhet fordi det hadde hendt en annen kollega. - en bruker hater seg selv fordi hun ikke ser ut som hun gjorde for 25 år siden og vrir seg i smerter fordi Leonardo Dicaprio har blitt gammel - en bruker lurer på hvordan hun skal komme i kontakt med en hun liker etter at hun tilkalte en vekter på han - en bruker har vært sammen med en fyr i ti år uten å møttes, med hun nattemeldinger i hele ti år - en bruker lurer på hvorfor dama hans svetter i rumpen? er det en galskap pandemi eller trolls? hva tror dere? Anonymkode: e5e27...938 Ja, det er helt utrolig ! Virker som en form for "galskap". Blir trolig verre, nå vi lever i en stadig mer digital og virituell verden. Anonymkode: a5983...755
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå