Anonym-bruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Har innimellom vondt under venstre bryst. Rett under puppen på en måte. Og noen ganger i ryggen på ca samme side. Ikke tungpustet. Sliter mye med magen, så har tenkt det kan komme derfra. Andre som har opplevd det?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 Spenning? Rett og slett anspente muskler? Anonymkode: ac2bf...943
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Ja, opplever det nå. Kan ha noe med stram BH å gjøre, kan være kreft. Who knows. Anonymkode: f281e...e6a
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 Jeg har ofte ubehag i det området, da er det relatert til fordøyelsen. Tykktarmen har en sving akkurat der, og når jeg ligger på rygg og kjenner etter kan jeg gjerne føle at det er noe i tarmen som jobber med å få kommet seg videre derfra. Anonymkode: a806f...c34
Anonym-bruker Skrevet 22. november 2022 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har ofte ubehag i det området, da er det relatert til fordøyelsen. Tykktarmen har en sving akkurat der, og når jeg ligger på rygg og kjenner etter kan jeg gjerne føle at det er noe i tarmen som jobber med å få kommet seg videre derfra. Anonymkode: a806f...c34 Kanskje det er fra tarmen jeg kjenner det. Altså rett under brystet?
Einus Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 Jeg har hatt hjertestans og hos menn er det tydelige symptomer, dog er dette dessverre ikke slik for kvinner. Vil anbefale deg å kontakte lege!
Anonym-bruker Skrevet 22. november 2022 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2022 Einus skrev (27 minutter siden): Jeg har hatt hjertestans og hos menn er det tydelige symptomer, dog er dette dessverre ikke slik for kvinner. Vil anbefale deg å kontakte lege! Så du mener det kan være hjerte? Har hatt det av og på lenge. Blodtrykket mitt er bra
Einus Skrevet 22. november 2022 #8 Skrevet 22. november 2022 For menn er det veldig tydelig: vondt i venstre arm og smerter i hjerte = er nesten synonymt med påfølgende hjertestans. Vondt i venstre arm og smerte som presses opp bryst og mot halsen, kan oppleves som et påfølgende hjerteinfarkt, dvs tette blodårer. Hos kvinner, er det dessverre mange ulike symptomer, som: vondt i ryggen, nyrer, mage, hjerteregionen osv Var jeg i din situasjon, ville jeg kontaktet lege.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #9 Skrevet 23. november 2022 Anonym-bruker skrev (16 timer siden): Kanskje det er fra tarmen jeg kjenner det. Altså rett under brystet? Ja, det kan være tarmen. Men, jeg er enig med Einus om at du bør la en lege ta jobben med å utelukke annet. Anonymkode: a806f...c34
Einus Skrevet 24. november 2022 #10 Skrevet 24. november 2022 Gjennom et annet emne, beskrev jeg min utposing på hovedpulsåren og leste litt vedr dette for å ikke skrive galt. Leste et sted om at dine symptomer kunne ha noe med dette å gjøre. Da bør du snarest kontakte legen din og be om CT eller MR. Jeg fikk vite om min utposing og da var den ca 4 cm, den skal være mellom 2,5 og 3,5 cm. Det er ca 3 år siden, nå er den på vel 6 cm og jeg skal til sykehus tirsdag for forbereding til mulig operasjon som jeg håper skjer før jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå