Gå til innhold

Dere som jobber turnus i helsevesenet,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye ca utgjør kvelds- natt- og helgetillegget i året?

og hva jobber du med?

Anonymkode: 79cec...743

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.11.2022 den 23.53):

Hvor mye ca utgjør kvelds- natt- og helgetillegget i året?

og hva jobber du med?

Anonymkode: 79cec...743

Jeg er hjelpepleier,  men jobber bare 50%. Jeg jobber ikke natt. På en måned utgjør helge og kveldstillegget  2000 kroner, så det blir  24000 i året på en 50% stilling. Jeg ville hatt like mange helger i en 100% stilling,  men litt flere kveldsvakter,  så jeg tipper at en hjelpepleier får 40 000 kroner i helge og kveldstillegg i året. Kanskje 50 000 hvis du har litt nattevakter i turnusen.

Anonymkode: cae76...490

Skrevet

Jeg hadde 75.000 i tillegg som assistent med en arbeidsprosent på rundt 70-80% i fjor. Jobbet da mest kveld/natt og en del mer helg enn det jeg har i min faste 40% stilling. Ser ut som jeg jobber like mye ekstra på helg som de faste helgene mine. 

Anonymkode: fb7ad...91e

Skrevet

Grunnlønnen min for 2021 var 450.000, tjente 570.000 med tillegg. Er sykepleier. Dette var da inkl helg, kveld, natt, helligdager og med NSF’s sommeravtale

Anonymkode: fb88e...2ab

Skrevet

Vil si 50-60 tusen mer bare i tillegg (overtidsbonuser i sommer, helg, rød dager, kveld), høres kanskje mye ut, men nå er jo grunnlønna kunstig lav etter min mening. Bra motivasjon for å få folk til jobbe ugunstig 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg hadde 75.000 i tillegg som assistent med en arbeidsprosent på rundt 70-80% i fjor. Jobbet da mest kveld/natt og en del mer helg enn det jeg har i min faste 40% stilling. Ser ut som jeg jobber like mye ekstra på helg som de faste helgene mine. 

Dette er forresten ikke inkludert overtid og jobb på røde dager, så kan plusse på 13.000 med helligdagstillegg. Ble noen lapper vanlig overtid også og forskjøvet arbeidstid. 

Gjest Anonyme-meg
Skrevet (endret)

Jobber som Hjelpepleier. Har et tillegg på 85000 i året. Det er uten ekstra jobbing. Grunnlønnen min er på 488170.

Endret av Anonyme-meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...