AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1 Del Skrevet 21. november 2022 Prøver å kutte ut godteri og kosemat. Livet er grått og trist. Så lurer på hva dere andre får glede av som ikke er mat? Kanskje jeg kan bytte ut noe. Jeg trener allerede, men kan ikke trene hele tiden. Anonymkode: 1f1a6...059 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 21. november 2022 #2 Del Skrevet 21. november 2022 Strikketøyet mitt❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #3 Del Skrevet 21. november 2022 Musikk, sex, dansing, god vin, løping, samtaler med venner og familie, reise Anonymkode: aaf77...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 21. november 2022 #4 Del Skrevet 21. november 2022 (endret) Lese bøker, gå tur, tegne, sy. Når det gjelder snacks. Oppskåret frukt og ingefærte, sukkerfri sjokoladepudding, sukkerfri og kalori redusert fløteis. Det er ikke akkurat så godt som sjokolade og godteri, men det duger på et vis. Et annet triks er å ikke sette seg sulten og se Tv. Da kommer søtsuget Endret 21. november 2022 av Laraa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #5 Del Skrevet 21. november 2022 Lesing, håndarbeid av forskjellig slag, løse oppgaver - kryssord, sudoko eller lign., Anonymkode: 8fa1c...532 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 21. november 2022 #6 Del Skrevet 21. november 2022 Musikk, lesing, kjæledyr, venner, gaming, film/serie, tur, kaffe/te/vin/eller annen god drikke, shopping, spille instrumenter, trening, sykling, ballsport eller annen konkurranse. Dagen har for få timer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #7 Del Skrevet 21. november 2022 Stream of consciousness/dagbok? Vi mennesker trenger å produsere eller se forandring. Anonymkode: bdc80...c12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 21. november 2022 #8 Del Skrevet 21. november 2022 Musikk, gode turer(enten har jeg med kaffe på termos, ellers så lager jeg på bål eller stormkjøkken 🙏), svømming, lese bok, diamond perling, katten min. En god serie. Jeg holder somregel på med ting at jeg glemmer og spise 🤦🏼♀️ Og! Du kan spise digg, bare ikke snacks. Druer er helt prima. Eller tørka frukt. Kaffe/en god kopp med en digg te. Generelt frukt. Gulrot med dipp er kjempe godt OG gulrot er bra for magen. Kesam og frukt. Eller gresk yougert med bær og honning 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #9 Del Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stream of consciousness/dagbok? Vi mennesker trenger å produsere eller se forandring. Anonymkode: bdc80...c12 Har ikke så mye i hodet som er verdt å dokumentere, tror jeg. Anonymkode: 1f1a6...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 22. november 2022 #10 Del Skrevet 22. november 2022 Se på serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #11 Del Skrevet 22. november 2022 Gå tur, game, binge TV-serier, se filmer, ta en kaffe med ei venninne, lese... Anonymkode: f0d41...695 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #12 Del Skrevet 22. november 2022 Det eneste som gjør meg glad er mat. Mat ER livet mitt. Anonymkode: 907f9...bf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå