Gå til innhold

Gleder i livet utenom mat?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøver å kutte ut godteri og kosemat. Livet er grått og trist. 

Så lurer på hva dere andre får glede av som ikke er mat? Kanskje jeg kan bytte ut noe. Jeg trener allerede, men kan ikke trene hele tiden. 

Anonymkode: 1f1a6...059

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Musikk, sex, dansing, god vin, løping, samtaler med venner og familie, reise

Anonymkode: aaf77...7a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lese bøker, gå tur, tegne, sy. Når det gjelder snacks. Oppskåret frukt og ingefærte, sukkerfri sjokoladepudding, sukkerfri og kalori redusert fløteis. Det er ikke akkurat så godt som sjokolade og godteri, men det duger på et vis. Et annet triks er å ikke sette seg sulten og se Tv. Da kommer søtsuget 

Endret av Laraa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesing, håndarbeid av forskjellig slag, løse oppgaver - kryssord, sudoko eller lign., 

Anonymkode: 8fa1c...532

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk, lesing, kjæledyr, venner, gaming, film/serie, tur, kaffe/te/vin/eller annen god drikke, shopping, spille instrumenter, trening, sykling, ballsport eller annen konkurranse. Dagen har for få timer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stream of consciousness/dagbok? Vi mennesker trenger å produsere eller se forandring. 

Anonymkode: bdc80...c12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk, gode turer(enten har jeg med kaffe på termos, ellers så lager jeg på bål eller stormkjøkken 🙏), svømming, lese bok, diamond perling, katten min. En god serie. Jeg holder somregel på med ting at jeg glemmer og spise 🤦🏼‍♀️

Og! Du kan spise digg, bare ikke snacks. Druer er helt prima. Eller tørka frukt. Kaffe/en god kopp med en digg te. Generelt frukt. Gulrot med dipp er kjempe godt OG gulrot er bra for magen. Kesam og frukt. Eller gresk yougert med bær og honning 🙏 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stream of consciousness/dagbok? Vi mennesker trenger å produsere eller se forandring. 

Anonymkode: bdc80...c12

Har ikke så mye i hodet som er verdt å dokumentere, tror jeg. 

Anonymkode: 1f1a6...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå tur, game, binge TV-serier, se filmer, ta en kaffe med ei venninne, lese... 

Anonymkode: f0d41...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...