Gå til innhold

Smerter etter å ha tatt ut horonspiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor har fjernet hormonspiralen pga plager med hormonubalanse og menstruasjon uten eggløsning. Var hos gyn og fikk vite at hu hadde en cyste like ved spiralen og en sjelden bakterie man kan få, infeksjon så måtte ta den ut. Nå nesten 2 uker senere har henne fortsatt veldig smerter, nesten som hu har født. Hoven og betent i livmoren, klarer ikke å løfte eller sitte/stå over tid… alle blodprøver er normale, skal på ct snart

noen som har vært borte i noe lignende?

skal sies at henne er i 50 årene og begynt på minipillen nå, og forhåpentligvis starter overgangsalderen til neste år..

Anonymkode: e3a4a...a73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan få cyster av spiral. Derfor er jeg i mot spiral.

Anonymkode: bc68c...218

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Man kan få cyster av spiral. Derfor er jeg i mot spiral.

Anonymkode: bc68c...218

Ja.. også har henne fått en veldig sjelden bakterie som kommer fra spiralen som tar flere mnd å bli kvitt.. men jeg synes hu hadde den i veldig lenge, 10 år.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja.. også har henne fått en veldig sjelden bakterie som kommer fra spiralen som tar flere mnd å bli kvitt.. men jeg synes hu hadde den i veldig lenge, 10 år.. 

Sorry for å ikke kommentere det du faktisk skriver om, men du kan altså ikke si henne i denne sammenhengen, det er så feil som det kan få blitt. "Ja.. også har HUN fått en veldig sjelden bakterie". "Nå, nesten to uker senere, har HUN fortsatt smerter" 🙈😜

Anonymkode: ab798...f9c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sorry for å ikke kommentere det du faktisk skriver om, men du kan altså ikke si henne i denne sammenhengen, det er så feil som det kan få blitt. "Ja.. også har HUN fått en veldig sjelden bakterie". "Nå, nesten to uker senere, har HUN fortsatt smerter" 🙈😜

Anonymkode: ab798...f9c

Hehe😅 er en normal tale/skrive feil her jeg bor 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...