AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Går det an? Føler at dårlig kroppsbilde kommer i veien og partneren min har ikke så stor forståelse for det. Anonymkode: 44ad0...ce4
feliek54 Skrevet 21. november 2022 #2 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Går det an? Føler at dårlig kroppsbilde kommer i veien og partneren min har ikke så stor forståelse for det. Anonymkode: 44ad0...ce4 Jeg kan forstå deg. min x hadde det( det var ikke derfor det ble min x) Du må prøve å se det positive i deg. Be om hjelp til å få mer selvtillit. Du kan snakke med alt med din lege. Som kan henvise deg videre.
Blåjojo Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 Jeg tror du kan være en god sexpartner, men at du blir enda bedre den dagen du får et bedre kroppsbilde. Jeg har en filosofi om at dersom noen finner ut at de vil ha sex med meg, så har de mest sannsynlig vært såpass nært meg at de vet hvordan kroppen min ser ut og føles. Så når vi da kommer så langt at vi skal ha sex, så har vi fokus på andre ting. Dermed kan jeg legge bort dårlige tanker og heller slå meg løs og nyte det som skjer der og da. 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Går det an? Føler at dårlig kroppsbilde kommer i veien og partneren min har ikke så stor forståelse for det. Anonymkode: 44ad0...ce4 Hvis det plager deg så mye at partneren ikke har "forståelse" så vil det beste for begge parter være at dere gjør det slutt. Han vil definitivt får et enklere liv med ei dame som trives med sin egen kropp, og du slipper å bruke tid på å klage på at partneren ikke "forstår"... I tilfelle du ikke er klar over det, så er de du selv som står til ansvar for din egen helse, både fysisk og mentalt. Anonymkode: 6d28e...d7a 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det plager deg så mye at partneren ikke har "forståelse" så vil det beste for begge parter være at dere gjør det slutt. Han vil definitivt får et enklere liv med ei dame som trives med sin egen kropp, og du slipper å bruke tid på å klage på at partneren ikke "forstår"... I tilfelle du ikke er klar over det, så er de du selv som står til ansvar for din egen helse, både fysisk og mentalt. Anonymkode: 6d28e...d7a Jo takk, er klar over det. Men er det så urimelig å forvente litt forståelse for at det er vanskelig med kropp, altså? At man synes det er vanskelig å sende nakenbilder for eksempel, fordi man har både stygg kropp og stygt underliv. Det er faktisk veldig vrient å ta kledelige bilder når man ikke ser ut. Og at kanskje det hadde hjulpet med noen velvalgte ord, i stedet for å bli snurt over at man ikke får bilder? "Hadde ikke bedt om bilder hvis ikke jeg likte det jeg så", ikke verdt noenting. Anonymkode: 44ad0...ce4
Irja Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jo takk, er klar over det. Men er det så urimelig å forvente litt forståelse for at det er vanskelig med kropp, altså? At man synes det er vanskelig å sende nakenbilder for eksempel, fordi man har både stygg kropp og stygt underliv. Det er faktisk veldig vrient å ta kledelige bilder når man ikke ser ut. Og at kanskje det hadde hjulpet med noen velvalgte ord, i stedet for å bli snurt over at man ikke får bilder? "Hadde ikke bedt om bilder hvis ikke jeg likte det jeg så", ikke verdt noenting. Anonymkode: 44ad0...ce4 Dette med å sende bilder er en helt annet tema. Ikke la deg presse til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå