AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Jeg kom til å tenke på en julesang der de sier noe om at «dette må jo være mat fra i fjor» eller noe sånt - mener å huske at det var et banneord eller to inni der og 😅 Irriterer meg grønn over at jeg ikke husker hvilken sang det er.. Noen som vet hvilken sang jeg tenker på? Anonymkode: 66d9f...97f
Munchlax Skrevet 21. november 2022 #2 Skrevet 21. november 2022 Juletragedien Sang av Erik Follestad og Linni Meister denne?
Fiemor Skrevet 21. november 2022 #3 Skrevet 21. november 2022 Munchlax skrev (6 minutter siden): Juletragedien Sang av Erik Follestad og Linni Meister denne? Takk for forslag, men det var dessverre ikke den.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #4 Skrevet 21. november 2022 ".....et julenek som viste seg å være fra i fjor" ? Den heter Julekveld i skogen Anonymkode: e9cd4...91a
MrsDoubtfire Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 ‘Hey Ho ‘ av Freddy Kalas? Ifra bakken, og opp til døra der jeg bor Er det fakkel hele veien som i fjor Kjenner lufta bærer røkelse, og svor For ingen lager ribbe som 'a mor Og på peisen har vi alle hver vår sokk Det er jul igjen og aldri får jeg nok Og Maria, det du gjorde gjør meg godt Takk Gud for at du ikke tok abort Det går i elv, hundre gavekort, og fluestang Henda fulle, akevitt, og julesang Nisse, lue, iPad, og rettetang En, og to, og tre - også synger vi Hey ho, det tramper oppå taket Hey ho, nissen er tilbake Hey ho, det er gaver under grana Hey ho, og tomtegløgg i krana Under julegrana griner lillebror For i år så va'kke pakka like stor Den er bløtere enn hva den var i fjor Ja, det må jo vær no' fra bestemor Og når jula ringer inn og klokka slår Og tante holder tale for i år Sitter far og gomler pinnekjøtt og kål Helt til skjorteknappen veggimellom går Det går elv, hundre gavekort, og fluestang Henda fulle, akevitt, og julesang Nisse, lue, iPad, og rettetang En, og to, og tre - også synger vi Hey ho, det tramper oppå taket Hey ho, nissen er tilbake Hey ho, det er gaver under grana Hey ho, og tomtegløgg i krana Hey ho, det tramper oppå taket Hey ho, nissen er tilbake Hey ho, det er gaver under grana Hey ho, og tomtegløgg i krana Hey, ho, det tramper oppå taket Hey ho, nissen er tilbake Hey ho, det er gaver under grana Hey ho, og tomtegløgg i krana Ikke så mye bannerod her da i grunn 🤔😅
Fiemor Skrevet 22. november 2022 #6 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): ".....et julenek som viste seg å være fra i fjor" ? Den heter Julekveld i skogen Anonymkode: e9cd4...91a Den var det! Tusen takk 😁
Fiemor Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 MrsDoubtfire skrev (14 minutter siden): ‘Hey Ho ‘ av Freddy Kalas? Ifra bakken, og opp til døra der jeg bor Er det fakkel hele veien som i fjor Kjenner lufta bærer røkelse, og svor For ingen lager ribbe som 'a mor Og på peisen har vi alle hver vår sokk Det er jul igjen og aldri får jeg nok Og Maria, det du gjorde gjør meg godt Takk Gud for at du ikke tok abort Det går i elv, hundre gavekort, og fluestang Henda fulle, akevitt, og julesang Nisse, lue, iPad, og rettetang En, og to, og tre - også synger vi Hey ho, det tramper oppå taket Hey ho, nissen er tilbake Hey ho, det er gaver under grana Hey ho, og tomtegløgg i krana Under julegrana griner lillebror For i år så va'kke pakka like stor Den er bløtere enn hva den var i fjor Ja, det må jo vær no' fra bestemor Og når jula ringer inn og klokka slår Og tante holder tale for i år Sitter far og gomler pinnekjøtt og kål Helt til skjorteknappen veggimellom går Det går elv, hundre gavekort, og fluestang Henda fulle, akevitt, og julesang Nisse, lue, iPad, og rettetang En, og to, og tre - også synger vi Hey ho, det tramper oppå taket Hey ho, nissen er tilbake Hey ho, det er gaver under grana Hey ho, og tomtegløgg i krana Hey ho, det tramper oppå taket Hey ho, nissen er tilbake Hey ho, det er gaver under grana Hey ho, og tomtegløgg i krana Hey, ho, det tramper oppå taket Hey ho, nissen er tilbake Hey ho, det er gaver under grana Hey ho, og tomtegløgg i krana Ikke så mye bannerod her da i grunn 🤔😅 Var ikke den nei - men kan skjønne at du tenkte på den 😂
MrsDoubtfire Skrevet 23. november 2022 #8 Skrevet 23. november 2022 Fiemor skrev (22 timer siden): Var ikke den nei - men kan skjønne at du tenkte på den 😂 Hehe jaa, var så sikker på at det var den😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå