AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Her om dagen våknet jeg på natta med grove magesmerter, og når prøvde å bytte soveposisjon ble det verre. Det føltes ut som jeg fikk et hardt spark i magen, fordi jeg så glimt av hvite og blåe prikker, og det ble bare verre når jeg reiste meg. Jeg klarte ikke å stå, så jeg krøp til doen, fordi magen gjorde så vondt og jeg trodde jeg måtte på do. I det jeg satt meg på do, forsvant magesmertene, men jeg var svimmel og ør i hodet. Hentet en pose fordi jeg ble så kvalm at jeg måtte spy. Jeg kasta opp også. Denne sykdommen kommer bare en gang i året, og i fjor hadde jeg det. Første gang jeg opplevde deg var jeg 12 år, og så forsvant det i mange år før det kom tilbake. Det er alltid de samme symptomene og jeg har det like jævlig hver gang. Jeg har fått legetime 19. desember, men jeg er redd dette kommer tilbake Anonymkode: 641f4...1bd
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Skrevet 25. november 2022 Høres ut som nyresteinanfall. Anonymkode: 07639...bd4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå