Dicte Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Hei. 🐱 Har tidligere vært montert en katteluke i verandadør fra forrige eier. Har nå arvet en katt på 2 år, og han vil ut og inn mye spesielt sen kveld, og helst natt. Han Klatrer i gardiner inne, skraper på dører og klatrer utvendig i vindussprosser . Så ja, trenger å installere enn katteluke, for han sier ikke noe ifra annet enn å hive seg på gardinene 🤣 Er allerede hull, men som er lukket i en verandadør. En billig, bra helt enkel og grei. Går rett inn i stua, så må og være trekkfri. Forslag til en slunken lommebok? 🐱🐱
Forundret.. Skrevet 21. november 2022 #3 Skrevet 21. november 2022 Se på Finn. Dukker ofte opp noen der. Vær obs på at det kan komme inn andre katter om det er uten chip 1
Dicte Skrevet 21. november 2022 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2022 Forundret.. skrev (2 minutter siden): Se på Finn. Dukker ofte opp noen der. Vær obs på at det kan komme inn andre katter om det er uten chip Jeg innbiller meg at han her har markert tydelig sitt terrotorium, ikke sett en eneste katt i hagen siden han begynte å være ute😂 Så tror at det skal gå greit, men kan jo ta feil. 😊
Forundret.. Skrevet 21. november 2022 #5 Skrevet 21. november 2022 Dicte skrev (6 minutter siden): Jeg innbiller meg at han her har markert tydelig sitt terrotorium, ikke sett en eneste katt i hagen siden han begynte å være ute😂 Så tror at det skal gå greit, men kan jo ta feil. 😊 Du kan jo alltids skifte den ut om han ender opp med å ha full fest 😅 1
Forundret.. Skrevet 21. november 2022 #6 Skrevet 21. november 2022 (endret) Sjekk finnkode 260700239 Du kan jo spørre om å få den demontert og tilsendt.. Endret 21. november 2022 av Forundret.. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 Jeg ville lagret et finnsøk på chipluke og fulgt med på facebookmarked.. Veldig greit med chipluke hvis du noen gang må holde han inne før eller etter veterinær.. I tillegg så er det jo veldig greit å kunne holde han inne om natten mtp at faren for ulykker, tortur, rovdyr angrep og katteslåsding er høyere da. I tillegg så er det veldig fint med chipluke hvis han for eksempel har en sint katt i ræven.. Så har man jo hvis det er sterk kulde, storm osv. Gardinene ville jeg bare tatt ned en periode til dere har hatt katteluken en stund, han skjønner fort at katteluken «bestemmer» og hvis dere aldri slipper han ut når han maser så skjønner han fort at det ikke fungerer. Så tar dere gardinene opp igjen når han har begynt å skjønne det. Anonymkode: 979ee...7d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå