AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Sikkert et teit spørsmål, men jeg spør likevel😅 Har hatt to tette permisjoner og vært sykemeldt i begge graviditetene. Så har det vært korona. Hadde en jobb der jeg brukte uniform også så der var det ikke så farlig hva man hadde på seg😅 Nå har jeg begynt å ny jobb der vi bruker private klær (ikke formelt, har brukerkontakt men ikke noen fysiske stell/kontakt). Jeg er 27 år og føler jeg henger etter! Jeg kler meg på samme måte som jeg gjorde for 5 år siden liksom. Ser flere på min alder har så fin/kul stil mens jeg ser rett og slett kjedelig ut.🙈 Så hva er mest trendy akkurat nå? Både når det kommer til klær, sko og annet tilbehør! Trenger å fornye meg litt og komme ut av skinnyjeansa og perleøredobbene😅 Anonymkode: a2670...0d1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sikkert et teit spørsmål, men jeg spør likevel😅 Har hatt to tette permisjoner og vært sykemeldt i begge graviditetene. Så har det vært korona. Hadde en jobb der jeg brukte uniform også så der var det ikke så farlig hva man hadde på seg😅 Nå har jeg begynt å ny jobb der vi bruker private klær (ikke formelt, har brukerkontakt men ikke noen fysiske stell/kontakt). Jeg er 27 år og føler jeg henger etter! Jeg kler meg på samme måte som jeg gjorde for 5 år siden liksom. Ser flere på min alder har så fin/kul stil mens jeg ser rett og slett kjedelig ut.🙈 Så hva er mest trendy akkurat nå? Både når det kommer til klær, sko og annet tilbehør! Trenger å fornye meg litt og komme ut av skinnyjeansa og perleøredobbene😅 Anonymkode: a2670...0d1 ‘Alt er lov i dag er mitt inntrykk. Google litt etter mote 2022 og la deg inspirere. Sett sammen ulike ting av det DU liker best. Når du søker råd her inne får du jo bare svar på hva den enkelte mener er lent eller mest mote akkurat nå. Om du er ute etter ‘dagens korte trend’ fordi du vil følge med, er det egentlig bortkastede penger. Fordi du neppe vil synes dette er like fint om bare 1-2 år. Da er det bedre å investere i en mer udødelig mote. Ulike denim plagg eller klassiske 60-70-talls kjoler o.l om du vil skille deg bittelitt ut og samtidig følge moten. Anonymkode: e85ff...6ee
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #3 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): ‘Alt er lov i dag er mitt inntrykk. Google litt etter mote 2022 og la deg inspirere. Sett sammen ulike ting av det DU liker best. Når du søker råd her inne får du jo bare svar på hva den enkelte mener er lent eller mest mote akkurat nå. Om du er ute etter ‘dagens korte trend’ fordi du vil følge med, er det egentlig bortkastede penger. Fordi du neppe vil synes dette er like fint om bare 1-2 år. Da er det bedre å investere i en mer udødelig mote. Ulike denim plagg eller klassiske 60-70-talls kjoler o.l om du vil skille deg bittelitt ut og samtidig følge moten. Anonymkode: e85ff...6ee "Alt er lov" har det stått i hvert eneste moteblad jeg har lest siden 1985. Det er virkelig et maksimalt unyttig svar. Det samme er "du trenger jo ikke følge moten". Anonymkode: 70048...8ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå