Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 Noen som vet om et bra sted å få tak i litt heroin e.l i Oslo? Har hatt litt problemer etter at folk forsvant på "plata". Ikke så nøye hva det er, bare råvaren er opium.
Iceglow Skrevet 8. desember 2005 #2 Skrevet 8. desember 2005 Noen som vet om et bra sted å få tak i litt heroin e.l i Oslo? Har hatt litt problemer etter at folk forsvant på "plata". Ikke så nøye hva det er, bare råvaren er opium. ← Apoteket?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. desember 2005 #3 Skrevet 8. desember 2005 Apoteket? ← Neste spørsmål blir da, hvordan juge på seg en blå resept? Jeg må også opplyse om at den slepphendte fastlegen min, er nå blitt suspendert.
Iceglow Skrevet 8. desember 2005 #5 Skrevet 8. desember 2005 Der er jeg blank du, men rane apoteket går kanskje? (Beklager om jeg tar deg mer useriøst enn innlegget er ment, men jeg har en følelse av at denne hører hjemme på snikk-snakk?)
Gjest bnm Skrevet 8. desember 2005 #6 Skrevet 8. desember 2005 Har du ike bedre ting å foreta deg om dagen. Vask ned til jul,bak eller noe. Så tankene dine får noe qnnet
Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. desember 2005 #7 Skrevet 8. desember 2005 Der er jeg blank du, men rane apoteket går kanskje? (Beklager om jeg tar deg mer useriøst enn innlegget er ment, men jeg har en følelse av at denne hører hjemme på snikk-snakk?) ← Tenkte jeg bare skulle følge KG sin nye linje, eller en linje jeg ikke var klar over.
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #8 Skrevet 8. desember 2005 Noen som vet om et bra sted å få tak i litt heroin e.l i Oslo? Har hatt litt problemer etter at folk forsvant på "plata". Ikke så nøye hva det er, bare råvaren er opium. ← De har ikke flytta så langt da - du finner dem hundre meter oppi gata fra plata.
Gjest Miloine Skrevet 8. desember 2005 #9 Skrevet 8. desember 2005 (endret) Tenkte jeg bare skulle følge KG sin nye linje, eller en linje jeg ikke var klar over. ← en aldri så liten protest mot reglene på KG, for å se om tråden blir ryddet vel, en del av "plate" folka finner du utenfor BØRSEN Endret 8. desember 2005 av Miloine
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 8. desember 2005 #10 Skrevet 8. desember 2005 Ring Mette Marit. Ikke den kjente med samme navn, men en noe mer sliten navnesøster som til daglig pendler mellom Kongens gate og Bjørvika (uten å være interessert i opera).
Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. desember 2005 #11 Skrevet 8. desember 2005 Ring Mette Marit. Ikke den kjente med samme navn, men en noe mer sliten navnesøster som til daglig pendler mellom Kongens gate og Bjørvika (uten å være interessert i opera). ← Passe på at du ikke støter Mette Marit, ellers blir denne tråden slettet. Altså hun som er navnesøster av den ikke fullt så slitne (lenger), kronprinsessen.
MiNNieMooSe Skrevet 9. desember 2005 #12 Skrevet 9. desember 2005 Trodde ikke det var et emne man tok opp HER.... :klø:
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 9. desember 2005 #13 Skrevet 9. desember 2005 Joda, det er OK. Det viktigste er tross alt at vi ikke fornærmer noen.
Gjest Miloine Skrevet 9. desember 2005 #14 Skrevet 9. desember 2005 Trodde ikke det var et emne man tok opp HER.... :klø: ← det er bare litt over en(les flere) annen tråd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå