Gå til innhold

Blodpropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i den siste perioden (ca 2 måneder) opplevd svært ubehag i legger og lår. Hver gang jeg går, kjennes det ut som at alle musklene er såre og ømme, samt er det en slags vibrasjon følelse som kommer fra låret i blant. Smerten kan være verre om kvelden, men er forsåvidt ganske stabil. Eneste som har forandret seg er vel at smerten har økt. Kjenner også på en elektrisk følelse i føtter og hender noen ganger, og når jeg trener så kan jeg kjenne dette elektriske støtet gå helt ned langs benet. Leggene er også ømme, og det er direkte vondt å bare gå. Jeg er ei 20 år gammel jente, og lurer på om dette bør tas om med min fastlege. Er så redd for at det er noe alvorlig, og vil helst ikke bare sitte rundt uten å finne ut av disse plagene 

Anonymkode: 9a0b0...48b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg en time hos fysio med ultralyd. Da får du sjekket det raskt. 

Har du hovnet opp? Hjelper det å tøye eller med varmtvann? Hjelper det å legge deg ned med beinet høyt? Eller noe annet du merker som hjelper? 

Anonymkode: 10b7c...9fc

Skrevet

B12-mangel?

Anonymkode: 36941...599

Skrevet

Eneste som kan finne ut av årsak og evt hjelpe er lege. Ikke kg. Beklager å si det men du bør bestille legetime. Håper det er noe helt uskyldig som er lett å gjøre noe med. Du har alderen på din side hvertfall 

Anonymkode: 924b8...185

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...