Gå til innhold

Jeg har blitt feit igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er jente 20 år 158 høy forholds vis lav var feit før veide 92 kg hatet og være feit så jeg gjorde noe med det og i mars var jeg på mitt laveste veide 87 var norm vektig så sklei jeg ut og lag på meg igjen til juni veide jeg 97 feitere og ga opp og tenkte nå holder jeg meg bare på dette ikke opp ikke ned men med den mentaliteten er det lett og legge på seg så nå veier jeg 105! Forskjellen er nå liker jeg og være litt svær noen andre som liker å være feit?

Anonymkode: f4a1c...18b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær så snill å ta et år på Sonans for å lære norsk og matematikk. Dette er knapt leselig. 

Og du var normalvektig med 87 kg på 158 cm? 

Jeg tror psykolog og skolegang er løsningen her, ikke fat acceptance. 

Anonymkode: 4f5f8...8e8

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

87 er ikke normalvektig på den høyden… Ville sagt mellom 45-60kg. Jeg er selv på den høyden og veier 48, ser helt normalt slank ut. 

Anonymkode: 35cc6...d9d

• Liker 2
Skrevet

Slitsomt å lese innlegget ditt.

Men du var ikke normalvektig i mars altså. Jeg er 170 cm og veier 76 kg. Og er absolutt ikke slank.

Anonymkode: 3e867...8dc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slitsomt å lese innlegget ditt.

Men du var ikke normalvektig i mars altså. Jeg er 170 cm og veier 76 kg. Og er absolutt ikke slank.

Hun lurer ikke på om hun var eller er normalvektig.

Hun lurer på om noen trives med å være overvektig/ha fedme. Eller tjukk om du vil. 

Anonymkode: 46527...884

• Liker 2
Skrevet

Vil ikke si at du «gjorde noe med det» om du gikk fra 92 til 87… 

Anonymkode: c4984...ccd

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun lurer ikke på om hun var eller er normalvektig.

Hun lurer på om noen trives med å være overvektig/ha fedme. Eller tjukk om du vil. 

Anonymkode: 46527...884

Samma det. Informasjonen hun kom med fortjente en kommentar. 

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste slanker seg opp i vekt. Helt typisk å gå opp igjen + enda litt mer. Kun 2% klarer å holde på vekttapet etter 5 år viser de fleste studier. Ikke fra deg selv ned. Du er like mye verd om du veier 50 eller 100 kg. Gjør fet som er rett for deg og din kropp. Heier på deg!

Anonymkode: 881c3...af1

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vær så snill å ta et år på Sonans for å lære norsk og matematikk. Dette er knapt leselig. 

Og du var normalvektig med 87 kg på 158 cm? 

Jeg tror psykolog og skolegang er løsningen her, ikke fat acceptance. 

Anonymkode: 4f5f8...8e8

Da trur jeg du må gå tilbake til skolen, fordi jeg forstod hva hun skrev, og det gjør alle andre også. Så tydligevis er det et deg" problem, ikke henne.

• Liker 2
Skrevet

Bare spis mindre mat og prøv å beveg deg mer

Anonymkode: 4af3c...180

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De aller fleste slanker seg opp i vekt. Helt typisk å gå opp igjen + enda litt mer. Kun 2% klarer å holde på vekttapet etter 5 år viser de fleste studier. Ikke fra deg selv ned. Du er like mye verd om du veier 50 eller 100 kg. Gjør fet som er rett for deg og din kropp. Heier på deg!

Anonymkode: 881c3...af1

Freudian slip?  :lur:

Anonymkode: be849...4f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...