AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Fikk en litt sur Mail fra FAU nå, om at det å plukke ut noen få fra paralellklassen ikke er ok i bursdag. Jeg trodde vi hadde gjort alt riktig og er nøye på å invitere alle guttene i klassen, men så leker sønnen min med to fra paralellklassen, så vi har bedt de to i tillegg. «Regelen» er visst at enten ber du alle i klassen eller alle på trinnet, jeg må innrømme at jeg syntes det er litt mye. Så lenge min dønn blir bedt til alle guttene i klassen så ville jeg ikke bli vonbroten av at han ikke ble bedt til noen andre. Tenker jeg helt feil her? Anonymkode: 03cdb...03c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #3 Skrevet 21. november 2022 Synes det er helt innafor. Det er bra med inkludering, men får være grenser for hvor mye voksne skal legge føringer for noe sim handler om hvem barna faktisk har som venner og derav ønsker å invitere. Og hvem har hus og råd til å be to klasser? Ikke alle regner jeg med. Anonymkode: 5f288...16c 3
Tbag Skrevet 21. november 2022 #4 Skrevet 21. november 2022 Her er FAU på ville veier. Synes du løste bursdagen veldig fint. 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #5 Skrevet 21. november 2022 Her ba vi hele klassen pluss noen andre venner på andre trinn og nabo gutten. Man skal ikke forvente at man skal be alle fra andre klasser. Det blir litt vel ekstremt. Hele grupper/klasse som barnet går i får være nok. Anonymkode: 75c80...79d 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #6 Skrevet 21. november 2022 TS, jeg er enig med deg. Det får være måte på. Anonymkode: 3525a...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå