AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Jeg tror jeg vil ha sengetøy med glidelås, men er det relativt lite utvalg av dette sammenlignet med sengetøy med knapper? Hvorfor det? Hva foretrekker du? Det sengetøyet jeg har nå, har "vanlige" knapper, og de detter av og går opp... trykknapper er kanskje å foretrekke framfor dette om man først skal ha knapper? Anonymkode: 464f6...827
Trolltunge Skrevet 21. november 2022 #3 Skrevet 21. november 2022 Har ett sett med glidelås, og må si at jeg virkelig foretrekker det, og forundrer meg litt over at ikke flere lager det slik. Glidelås får trippelstemme fra meg. 👍
Wenda Skrevet 21. november 2022 #4 Skrevet 21. november 2022 Kjøpte to med glidelås for et år siden. På min dyne holder det seg fint. Mye bedre enn med knapper. På mannen sitt sengetøy så gikk glidelåsen i stykker etter et par måneder, han ligger veldig urolig så derfor jeg kjøpte de siden knappene ryker eller går opp hele tiden, så det var litt skuffende. Men det kan hende det bare var helt tilfeldig at hans røyk også da Alt i alt, VELDIG glad i glidelås
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #5 Skrevet 21. november 2022 Kremmerhuset har sengetøy med glidelås. Anonymkode: 7b8ac...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #6 Skrevet 21. november 2022 Hvis dere er for miljø og alt det der så velger dere ikke glidelås. Da velger dere snorer bare…………… Anonymkode: 2e8af...86d 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #7 Skrevet 21. november 2022 Glidelås er mer krevende å sy enn å bare presse på noen trykknapper, så derfor er det også dyrere. Anonymkode: 75f4d...6ec 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #8 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis dere er for miljø og alt det der så velger dere ikke glidelås. Da velger dere snorer bare…………… Anonymkode: 2e8af...86d Åh, anbefaler du jakker uten glidelås også da, eller? 😆 ts Anonymkode: 464f6...827 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #9 Skrevet 21. november 2022 Aldri vært borte i, uansett prislapp på sengetøy eller eksklusiviteten på et hotell. Høres ubehagelig ut. Aldri tenkt at det er nødvendig heller. Anonymkode: d1621...611 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #10 Skrevet 22. november 2022 Foretrekker knapper. Anonymkode: f0ed5...fdb 1
MarianneE Skrevet 22. november 2022 #11 Skrevet 22. november 2022 Helt klart glidelås. Kjøper på Home and Cottage
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #12 Skrevet 22. november 2022 Jeg har et sett med knapper (Yves Delorme) og et med knytting (Geismars), har aldri opplevd at det går opp. Tror aldr har vært borte i glidlås, sliter ikke det veldig på stoffet når man vasker på 60 med høy sentifugering? Anonymkode: d400b...04b 1
Hulderen Skrevet 22. november 2022 #13 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Aldri vært borte i, uansett prislapp på sengetøy eller eksklusiviteten på et hotell. Høres ubehagelig ut. Aldri tenkt at det er nødvendig heller. Anonymkode: d1621...611 Hvorfor tror du at glidelåsen er ubehagelig? Jeg merker mindre til glidelåsen enn knapper. Glidelåsen blir liggende bak en klaff. Selv så syns jeg det er mye enklere med glidelås enn med knapper eller knyting på dynetrekk.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #14 Skrevet 22. november 2022 Glidelås er helt magisk. Har det selv på mine sengsett fra Halvor Bakke. 🤩 Anonymkode: 1d02a...d09
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #15 Skrevet 22. november 2022 Tenker at glidelås vil kunne bli kaldt mot huden om man kommer borti? Jeg foretrekker vanlige knapper. Trykknapper og snorer går veldig fort opp hos meg. Anonymkode: ffb1c...601
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #16 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tror jeg vil ha sengetøy med glidelås, men er det relativt lite utvalg av dette sammenlignet med sengetøy med knapper? Hvorfor det? Hva foretrekker du? Det sengetøyet jeg har nå, har "vanlige" knapper, og de detter av og går opp... trykknapper er kanskje å foretrekke framfor dette om man først skal ha knapper? Anonymkode: 464f6...827 Greit å kjøpe litt kvalitet om du kjøper sengetøy med trykknapper eller glidelås. Det er nemlig veldig kjedelig når dette går i stykker etter kort tid og du liker sengetøyet godt. Vanlige knapper kan man bare sy på. De andre er ufiksbare. Det sagt så er glidelås veldig kjekt. Har et kvalitetssengetøy som har vart et tiår med metallglidelås. Kjøpte 2 sett rimeligere med plastglidelås som gikk i stykker etter 2 ganger. Anonymkode: ed067...ded
Wenda Skrevet 22. november 2022 #17 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Tenker at glidelås vil kunne bli kaldt mot huden om man kommer borti? Jeg foretrekker vanlige knapper. Trykknapper og snorer går veldig fort opp hos meg. Anonymkode: ffb1c...601 Glidelåsen på mine trekk er ved beinenden så jeg merker ingenting til det iallfall. I tillegg er det en liten flapp over hele glidelåsen 1
Angelheart2 Skrevet 22. november 2022 #19 Skrevet 22. november 2022 Foretrekker absolutt glidelås, men hvis det er skikkelig kvalitet på knapper og stoff så går det greit også. Det aller viktigste er at det er endeåpning. Skjønner ikke hvorfor det ikke står utenpå pakkene om det er endeåpning eller åpning i siden! Har skjønt at jeg må bruke litt penger på skikkelig sengetøy for å få det slik jeg vil, da...
Lea Skrevet 22. november 2022 #20 Skrevet 22. november 2022 Jeg liker best glidelås. Ellers så detter dyna ut. Synes det er så sjelden jeg finner dynetrekk med glidelås i butikkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå