Gå til innhold

Febertendenser hver kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan dette være grunnen til ? Føles ut som jeg skal få feber hver kveld også neste morgenen er jeg bra igjen.?

Anonymkode: 0b27d...e00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brygger på forkjølelse/ influensa? Sånn forvarsel du får, på en måte....

Skrevet

Har kronisk autoimmun sykdom. Revmatisme. Har sånn når sykdommen blusser opp. Eller jeg har tatt meg ut uten å merke det. Trenger ikke være mer enn et besøk av naboen. Så kan d ha blitt for mye og bam! Lav grad feber. 

Anonymkode: 583c5...9bf

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg får det sånn når jeg er skikkelig sliten. Hver eneste kveld tror jeg at jeg skal bli syk, med sykdomsfølelse og lav feber. Neste morgen er jeg like fin igjen.

Anonymkode: e69a0...a31

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hva kan dette være grunnen til ? Føles ut som jeg skal få feber hver kveld også neste morgenen er jeg bra igjen.?

Om du ikke har noen kroniske sykdommer eller lignende så er det muligens forkjølelse eller covid på gang. Ikke influensa iallfall, det kommer brått på og da hadde du allerede blitt syk om det har vært slik noen kvelder

• Liker 1
Skrevet

Men etter over 2 uker?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.11.2022 den 20.53):

Jeg får det sånn når jeg er skikkelig sliten. Hver eneste kveld tror jeg at jeg skal bli syk, med sykdomsfølelse og lav feber. Neste morgen er jeg like fin igjen.

Samme her. 

Anonymkode: a08fe...ce8

Skrevet

Jeg hadde det slik noen kvelder etter at jeg tok influensavaksinen… så gikk det over…

Anonymkode: 86b76...a0d

• Nyttig 1
Skrevet
On 11/21/2022 at 8:53 PM, AnonymBruker said:

Sånn har jeg det og. :)

Anonymkode: 44c73...076

Skrevet

"Feberfølelse?" Har du forhøyet kroppstemperatur så har du feber. Har du ikke det så har du ikke "feberfølelse". Da er det noe annet. Legen kan svare deg mye bedre på det enn folk her inne kan. 

Anonymkode: b1e41...94c

Skrevet

Etter at jeg hadde covid har jeg vært ekstremt varm hvor kveld, og jeg er frysapinne. 

Anonymkode: f3eca...a24

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde det slik noen kvelder etter at jeg tok influensavaksinen… så gikk det over…

Ts nevnte ingen influensavaksine, så da er vel kommentaren din ikke særlig nyttig her eller..

Anonymkode: cbd38...9b1

Skrevet

Er du på vei til å bli utbrent? 

Anonymkode: 8b95e...9b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ts nevnte ingen influensavaksine, så da er vel kommentaren din ikke særlig nyttig her eller..

Anonymkode: cbd38...9b1

Godt at du kunne supplere med den nyttige kommentaren din da 😂

Skrevet

Influensavaksine bivirkninger?

Anonymkode: 58504...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...