Gå til innhold

Sendte melding til en mann jeg ikke er venn med på facebook. Den har nok havnet i spam-innboksen. What to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i et forhold men det ble slutt. Mens jeg var i forholdet så fikk jeg en melding fra en mann på facebook, og han lurte på om jeg ville bli sendt. Vi er ikke venner så den kom i "other" innboksen på messenger. Jeg svarte høflig at jeg var i et forhold. Nå som jeg er singel så kunne jeg veldig gjerne tenke meg å bli kjent med han hvis det er aktuelt for han. Jeg sendte en melding på facebook, men har ikke fått svar. Det kommer heller ikke at han har sett/lest meldingen. Jeg tror den må ha havnet i spam-innboksen uten at han har fått varsel. Samtidig vet jeg ikke om han kan ha sett den men velger å ikke svare, så vil ikke være desperat og sende ny melding heller. Noen som har tips til hvordan jeg kan få han til å se meldingen?😫

Anonymkode: 9e83f...ae7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har svart på den meldingen han sendte så kommer ikke den meldingen du sendte i other postkassa, fordi dere allerede har hatt en samtale. Så den kommer i vanlige messenger innboksen.

Anonymkode: 5ddf5...b96

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Du får bare vente. Enten så har han ikke sett den, eller så har han sett den men ignorert den. 

Anonymkode: 6359c...644

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du har svart på den meldingen han sendte så kommer ikke den meldingen du sendte i other postkassa, fordi dere allerede har hatt en samtale. Så den kommer i vanlige messenger innboksen.

Anonymkode: 5ddf5...b96

Ikke hvis han har arkivert meldingen. 

Anonymkode: 6359c...644

• Liker 1
Skrevet

Om du vil bli sendt? Hva betyr det?

Anonymkode: 51074...562

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du vil bli sendt? Hva betyr det?

Anonymkode: 51074...562

Gikk litt fort i svingene. Mente selvfølgelig kjent*. 

TS

Anonymkode: 9e83f...ae7

Skrevet

Hvis du har navnet på ham kan du vel bare sende en melding på mobilen hans og gi uttrykk for at du er usikker på om han fikk meldingen du sendte på Facebook. Ville ha ventet en ukes tid, men du har ingenting å tape på å gjøre det. Han gjorde jo det samme med deg, men en som tar kontakt på den måten har kanskje gjort det med flere fremmede damer...

Anonymkode: a5af1...1c0

• Liker 1
Skrevet

Du kan alltids sende ham en tekstmelding og be ham sjekke innboksen. Litt teit, ja, men hva ellers skal du gjøre?

Jeg gjorde som du har gjort nå for noen år siden, jeg sendte en melding til en jeg var interessert. Fikk venneforespørsel tilbake - etter 5 år😂

Da var jeg i et forhold, så jeg svarte ikke, men jeg har jo lurt litt på om han ikke var interessert først, eller om det faktisk tok fem år før han leste meldingen min 😅

Anonymkode: 92c66...6aa

Skrevet

Sjekk om en han er single først!

Anonymkode: 598da...35a

Skrevet

Hvis du er blokka kommer det vel ikke opp om han har sett den eller ei

Anonymkode: 3cb17...f9d

Skrevet

Bare send han en venneforespørsel. Hvis han er interessert adder han deg og dere slipper alt det tullet med at meldinger havner på faner bak faner osv.

Anonymkode: dd612...49e

Skrevet

Creepy.. 

Anonymkode: fb0dc...2c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...