AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Hjelp en nysingel voksen dame som ikke kan kodene☺️ Begynte å chatte med en mann jeg møtte på en app, og vi hadde helt sinnssyk kjemi. Begge er single, ikke ute etter noe seriøst, bare sex, og vi bor i nærheten av hverandre. Timene gikk, praten gikk lett (ganske mye sexprat), og vi snakket om å møtes dagen etter for å se om kjemien var god også i virkeligheten. Dagen gikk, jeg hørte ingenting. Altså, jeg kunne sendt en melding, men jeg tenker at han kunne gjort det, fordi det var han som hadde en travel dag og vi måtte se an tidspunkt pga det. Hvorfor er en mann innmari giret en kveld og så stille? Han var ute etter det samme, vi matchet på flere plan, og han ga masse komplimenter. Jeg er uerfaren med det her, og kanskje for redd for å være frempå? Anonymkode: 7a043...dea
svartkatt Skrevet 21. november 2022 #2 Skrevet 21. november 2022 Send han en melding. Er det så farlig?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #3 Skrevet 21. november 2022 svartkatt skrev (8 minutter siden): Send han en melding. Er det så farlig? Åh, men jeg er så redd for å bli avvist 😶 ts Anonymkode: 7a043...dea
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #4 Skrevet 21. november 2022 Han er jo tydeligvis ikke så veldig interessert. Du er sikkert for lett og få. Og det er kjedelig. Anonymkode: 62da9...98d 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #5 Skrevet 21. november 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Begynte å chatte med en mann jeg møtte på en app, og vi hadde helt sinnssyk kjemi. Du har chatta med en fremmed fyr over nettet, det er å dra det langt å si at dere har kjemi. Du er interessert i han, og han er sikkert kjekk antar. Men det betyr ikke at interessen er like stor andre veien. Du bør prøve å få til et møte, men du bør nok og ha realistiske forventninger Anonymkode: 40d89...70b 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #6 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hjelp en nysingel voksen dame som ikke kan kodene☺️ Begynte å chatte med en mann jeg møtte på en app, og vi hadde helt sinnssyk kjemi. Begge er single, ikke ute etter noe seriøst, bare sex, og vi bor i nærheten av hverandre. Timene gikk, praten gikk lett (ganske mye sexprat), og vi snakket om å møtes dagen etter for å se om kjemien var god også i virkeligheten. Dagen gikk, jeg hørte ingenting. Altså, jeg kunne sendt en melding, men jeg tenker at han kunne gjort det, fordi det var han som hadde en travel dag og vi måtte se an tidspunkt pga det. Hvorfor er en mann innmari giret en kveld og så stille? Han var ute etter det samme, vi matchet på flere plan, og han ga masse komplimenter. Jeg er uerfaren med det her, og kanskje for redd for å være frempå? Anonymkode: 7a043...dea Sikkert drukket litt vin og synes det var gøy, men så kom en ny dag og det ble med det. Sånn er det for mange Anonymkode: 33ef6...7f1 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #7 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Åh, men jeg er så redd for å bli avvist 😶 ts Anonymkode: 7a043...dea Kan gjelde begge. Anonymkode: 21b84...5b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #8 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åh, men jeg er så redd for å bli avvist 😶 ts Anonymkode: 7a043...dea Hvis du er så redd for å bli avvist er det en dårlig ide å møte menn kun for sex. Da blir du bruk og kast Anonymkode: ea8eb...3ad 9 2
Blåttvann Skrevet 21. november 2022 #9 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hjelp en nysingel voksen dame som ikke kan kodene☺️ Begynte å chatte med en mann jeg møtte på en app, og vi hadde helt sinnssyk kjemi. Begge er single, ikke ute etter noe seriøst, bare sex, og vi bor i nærheten av hverandre. Timene gikk, praten gikk lett (ganske mye sexprat), og vi snakket om å møtes dagen etter for å se om kjemien var god også i virkeligheten. Dagen gikk, jeg hørte ingenting. Altså, jeg kunne sendt en melding, men jeg tenker at han kunne gjort det, fordi det var han som hadde en travel dag og vi måtte se an tidspunkt pga det. Hvorfor er en mann innmari giret en kveld og så stille? Han var ute etter det samme, vi matchet på flere plan, og han ga masse komplimenter. Jeg er uerfaren med det her, og kanskje for redd for å være frempå? Anonymkode: 7a043...dea Tipper han fikk den anerkjennelsen og bekreftelsen han trengte. Eventuelt ble lista lagt for høyt og han feiget ut. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #10 Skrevet 21. november 2022 Tok seg vel en runk mens han tekstet med deg, før han la seg i senga inntil konemor. Men helt seriøst, en singel og kåt mann hadde fulgt opp dagen etter. Anonymkode: 61297...63e 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #11 Skrevet 21. november 2022 Han virker useriøs, ingen ekte mann ville latt deg gå uten en beskjed når dere har avtalt å møtes. Dropp han. Anonymkode: bbaee...bbe 7
Blått Skrevet 21. november 2022 #12 Skrevet 21. november 2022 Det skjer alle. Er bare å la det gå. Også må du innstille deg å bli litt mer hardhudet om du skal møte folk for bare sex. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #13 Skrevet 22. november 2022 Blått skrev (4 timer siden): Det skjer alle. Er bare å la det gå. Også må du innstille deg å bli litt mer hardhudet om du skal møte folk for bare sex. Ja, jeg tror ikke den typen mennesker er det mest redelige og pålitelige... Anonymkode: 968ac...ae7 3
Maestro Skrevet 22. november 2022 #14 Skrevet 22. november 2022 Samme greia her. Jabba med en og snappa. Ble bom stilt. Jaja. 🙈
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #15 Skrevet 22. november 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Han er jo tydeligvis ikke så veldig interessert. Du er sikkert for lett og få. Og det er kjedelig. Anonymkode: 62da9...98d Aldri kjedelig å ha sex. Han sitter å lurer på om HUN er like intr og vil ikke være for «på» i fare for å misse ut på et knull. Skal du ha et tips? Som kvinne er alt du trenger å skrive; «komme til meg ikveld?» eller bare «jeg er kåt». Det trengs faktisk ikke å overkompliseres mer enn det Anonymkode: 9f32c...d0b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #16 Skrevet 22. november 2022 Gift/samboer/kjæreste Sosial angst Nei hvem vet, men en oppegående singel mann hadde nok fulgt opp. Anonymkode: eec46...f7e 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #17 Skrevet 22. november 2022 Useriøst. Og lett å føle at man har kjemi via teksting. Opplevde samme greia for litt siden. Vi hadde jo også møttes i en del andre sammenhenger før vi begynte å tekste/sexte. Når vi først møttes for noe mer så var det en nedtur. Hadde ikke kjemi i det hele tatt. Skjønner at du i utgangspunktet ikke er interessert i no mer en sex, men hadde han vært hypp så hadde du definitivt hørt fra han. Han er sikkert i er forhold. Anonymkode: a63fa...8aa 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #18 Skrevet 22. november 2022 On 11/21/2022 at 7:48 PM, AnonymBruker said: Åh, men jeg er så redd for å bli avvist 😶 Ja, men for at det skal bli kuk må du være litt frempå! Anonymkode: 1f78b...9fb
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #19 Skrevet 22. november 2022 Han tok seg en runk og brukte meldingene som krydder, han kom og vipps det dabbet av. Anonymkode: fdaba...37f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #20 Skrevet 22. november 2022 Jeg trodde kjemi ble skapt i virkeligheten Anonymkode: 7bd65...75a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå