AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Hva er den beste hevnen? Null kontakt: Blokke han totalt, ingen mulighet til å se profil, story eller noe som helst fra personens liv. Han mister totalt kontrollen og blir desperat. Lav kontakt: La han og de rundt han se at personen vokser og stråler uten han, at de ser at hen faktisk har det BRA nå uten giften. Løgnene om at hen var den gale, vil begynne å bli avslørt da alle ser at hen faktisk har det bedre nå. La han se at hen elsker livet sitt og friheten sin uten han. Ett tillegg spørsmål: Hvor lenge vil han stalke sitt primær offer etter hun har dratt ? Anonymkode: 81047...f02
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #2 Skrevet 21. november 2022 Har ikke hatt en kjæreste, men en tidligere venninne. Jeg har blokkert totalt, alle steder det går an. Og jeg er litt "profilert" i yrket mitt, og dermed også synlig for vedkommende. Og jeg vet med sikkerhet at alt jeg gjør der, blir nøye vurdert. Jeg viser meg alltid fra min beste side, får mange likes og kommentarer og jeg vet det irriterer vedkommende svært mye. Har blokkert alle rundt denne personen også, jeg oppdaget plutselig at faren til vedkommende hadde vært inne på en story og sett. Og det var selvsagt ikke faren, men vedkommende som brukte faren sin profil. Det er vanskelig å blokkere fra firmasider. Anonymkode: 902f7...b99
Capazitet Skrevet 21. november 2022 #3 Skrevet 21. november 2022 Hevn funker ikke på narcissister. Det er deres game. Bedre å bare ignorere. 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #4 Skrevet 21. november 2022 Blokker alt slik at denne personen ikke kan ta kontakt på tlf eller sosiale medier. Jeg gjorde det med min eks og det gjorde h*n jævlig frustrert. Klage til mine venner at h*n ikke kunne se profilene mine og at jeg ikke svarte på meldinger. Anonymkode: aff16...c79 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #5 Skrevet 21. november 2022 Du vil vel ha et så godt liv som mulig? Så fokuset bør være på deg selv og ikke denne andre personen. Blokker narsissisten ut av ditt liv. Fokuser på andre ting. Tilslutt vil ikke dine tanker handle om denne personen og det er hva som vil gjøre at du vil føle glede og lykke igjen. Er vel det som bør være fokuset ditt? Anonymkode: d3a7b...061 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #6 Skrevet 21. november 2022 Ikke ta hevn mot en narsassist, det er ikke det smarteste man kan gjøre... heller kom deg ut av forholdet å gå videre med livet, blokker han og bli ferdig med det. Å gjøre hevn gjør ting 100000 ganger vanskeligere for deg. Anonymkode: d1141...0b5 2
Gjest supernova_87 Skrevet 22. november 2022 #7 Skrevet 22. november 2022 Hevn er dysfunksjonelt og skadelig for alle involvert, mest av alt deg selv. Hevn kan dermed ikke bli "best". Det beste utfallet av situasjonen er at du ivaretar deg selv. Det innebærer å leve et liv i tråd med ditt egentlige selv, møte deg selv på en god måte og å dyrke dine drømmer, ønsker, mål og verdier, uten å bli stoppet fra andres negative innflytelse.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #8 Skrevet 22. november 2022 Jeg blir så sliten av innlegg med han, hen og hun i en salig blanding men uavhengig av om noen av de er narsisist eller ikke er den beste måten å avslutte ethvert forhold på å bevege seg fremover uten å snakke hull i hodet på noen rundt seg om alt som gikk galt osv, bare gå videre rett og slett.. Anonymkode: ddc84...8db
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #9 Skrevet 22. november 2022 Ingen av delene. En narsissist har ikke dype følelser så det er ikke vanlig at de interesserer seg mye for eksen som er dratt. Særlig ikke om de føler seg avslørt som narsissist. De konsentrerer seg om finne seg en ny som kan fylle funksjonene eksen hadde. Å opplyse ny-kjæresten om at typen er narsissist kunne kanskje vært noe, men narsissister kan i verste fall være farlig så kanskje man bare skal la hevnplanene ligge? Anonymkode: ec108...dd6
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #10 Skrevet 22. november 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva er den beste hevnen? Null kontakt: Blokke han totalt, ingen mulighet til å se profil, story eller noe som helst fra personens liv. Han mister totalt kontrollen og blir desperat. Lav kontakt: La han og de rundt han se at personen vokser og stråler uten han, at de ser at hen faktisk har det BRA nå uten giften. Løgnene om at hen var den gale, vil begynne å bli avslørt da alle ser at hen faktisk har det bedre nå. La han se at hen elsker livet sitt og friheten sin uten han. Ett tillegg spørsmål: Hvor lenge vil han stalke sitt primær offer etter hun har dratt ? Anonymkode: 81047...f02 Jeg har blokkert og null kontakt, personen har prøvd å kontakte meg en del ganger for å få en type emosjonell respons. Svarer helst ikke, den ene gangen jeg svarte - fikk hen akkurat som en ønsket 😅. Jeg er heldigvis sterk nok til å ikke gi etter å la det påvirke meg for mye, men har vært sinnssykt vanskelig da dette er mammaen min. Har hatt total avstand nå i 3 år og byttet telefonnummer. Anonymkode: 58166...d2d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #11 Skrevet 22. november 2022 Om vedkommende virkelig var narsissist, betyr jo en hevn lite. Anonymkode: 5952e...e5b
lillevill Skrevet 22. november 2022 #12 Skrevet 22. november 2022 Jeg tror at den beste hevn er å være selvstendig, nyte hverdagene, ha personlig utvikling, ta terapi, lære å kjenne deg selv og traumer, lære å bli sterk og gå videre med en annen som også vil ha et godt og sunt forhold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå