Gå til innhold

Barnet klager at han har mye vondt i tissen, skal til legen i morgen, kanskje litt dumt spørsmål, så ikke drep meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan gutter ha voksesmerte i tissen? han er snart 13. Kanskje dumt spørsmål,men håper ikke jeg har noe jeg skal være redd for, han sier det er helt fint og tisse og ta der og vaske og sånn,men han har vondti selve penisen.

Jeg er veldig redd og tenker det verste at det er kreft og slik og trenger derfor berolige ord, han er den første gutten, har 2 voksne døtre,men de hadde aldri vondt der når de vokste opp

Anonymkode: 5b319...d80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kreft i penis kommer hovedsakelig av HPV-virus. Det er sårdannelser, og ikke smerter. Forekommer ikke i barnealder! Det er mange grunner til at gutter kan ha ubehag i penis, kreft er ikke en av dem. 

Anonymkode: 61070...dd7

Skrevet

Når min eldste var 2 og et halvt, så fikk han forhudbetennelse. Da fikk han veldig vondt i penisen sin. Fikk antibiotikasalve som vi smurte med. Vi fikk beskjed om at det var veldig vanlig, og absolutt ikke noe farlig. 

Får håpe det er noe som er lett å behandle for gutten din også 🙂

• Liker 1
Skrevet

Min sønn hadde trang forhud. Veldig vondt og ubehagelig for ham inntil han ble omskåret som 16 åring. 

Anonymkode: 3def6...dec

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk :)

dette beroet meg

Skrevet

Forhudbetennelse i samme alder her også. Satans vondt, men antibiotika tok raskt hånd om det. Snakk med ham om hygiene mellom hudfoldene.

Skrevet

Trang forhud, mye vanligere enn peniskreft!!! Fokuser på det mest sannsynlige du, ts ☺️

Anonymkode: 1e5fc...2cc

Skrevet

Eller så har han onanert seg sår. Det kan være mange ting. 

Anonymkode: a9d36...d8e

Skrevet

Sikkert trang forhud

Anonymkode: 6b2b5...95e

Skrevet

Antagelig trang forhud.

Anonymkode: ee403...b82

Skrevet

takk for alle svar

Han hadde betennelse i penisen roten fikk vi beskjed om, fått medisiner nå, så håper det går over snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...