Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er typisk at vi kvinner angrer på når vi er litt opp i årene og særlig når ting ikke fungerer. Nemlig hvorfor ikke datet han som elsket oss?

avvist en fyr da jeg var litt yngre og nå som 35 åring og ikke klarer å finne en bra nok mann sitter jeg og tenker på han og tanken på at jeg aldri kommer til å se han igjen.

grunnen til at jeg sier at det er typisk er fordi min mor forteller det samme, alle venninne mine og til og med de på jobben som er bekjente.

hva med dere?

Anonymkode: 7c79d...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angrer ingen jeg har dumpet/latt gå.

Har bare noen jeg angrer litt på at jeg datet i utgangspunktet 😅

Jeg tror du bare er litt desperat og sentimental fordi klokka tikker. Ta kontakt med han fyren, så skjønner du hvorfor det ble slutt.

Anonymkode: e93d6...a5e

• Liker 2
Skrevet

Har ikke noen som jeg angrer på at jeg ikke datet eller ble sammen med. Er nok heller motsatt.. Kunne gjerne vært foruten et forhold og noen dater.

Skrevet

Nei kan ikke kjenne meg igjen i det. Angrer ikke på noen jeg har avvist. Prøvde å gå på date i voksen alder med en jeg holdt litt på med i ungdommen og dumpet, hadde tenkt i noen år "kanskje vi egentlig hadde passet bra" men ble påmint med en gang på den daten hvorfor jeg dumpet han 15 år tidligere! Det er alltid for en grunn når man avviser noen så ikke la ensomhet innbille deg at du ville passet med noen av de 

Anonymkode: 3bc75...4c7

Skrevet

Jo jeg angrer på to jeg har avvist. 

Rett før min ekskjæreste skulle gifte seg med hun nye, kom han til meg for å sjekke om det var et siste håp med oss, før han ble en gift mann. Han ville ha meg, sa han, og hadde ikke giftet seg dersom jeg sa ja. Veldig sterkt, men jeg sa nei. Har angret enormt i etterkant. 

En annen jeg har angret på er en mann som på den tiden var bare søt og rar og merkelig. I dag er han en anerkjent lege som reiser rundt og har foredrag. Han ville ha meg den gang, jeg sa nei. Har angret. 

Nå er jeg selv skilt og håper at den siste som avviste meg, for kort tid siden, skal angre seg en dag.... Sukk.. Livet altså 😔

Anonymkode: 7b92d...8a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...