Gå til innhold

Kioskran

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blakk og skulle så gjerne kjøpt julegaver til ungene. Noen som vet hvordan jeg enkelt kan rane en kiosk eller noe? Trenger ikke så mye penger, bare nok til julegaver.

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Uten å utdype det, tror jeg det enkle ofte er det beste. Lekepistol som ser ekte ut, duger nok.

Skrevet
:ler: Nå har jeg en grunn til å ikke gå på jobb i morra. Stor fare for å bli rana :ler:
Gjest Devil's Spawn
Skrevet
:ler: Nå har jeg en grunn til å ikke gå på jobb i morra. Stor fare for å bli rana :ler:

Nicket ditt var...treffende... i denne sammenheng...Ho ho :sjarmor:

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Det avgjørende er hvor høy disken er. Høy disk tilsier revolver, med lav disk kommer du langt med kniv, skingrende stemme og store pupiller.

Skrevet

Ikke noe å le av teitinger. Jeg er blakk og dere er bare duster. Så det så. Pappaen min er sterkere enn alle andre papper.

*furt som fan*

Skrevet
Pappaen min er sterkere enn alle andre papper.

*furt som fan*

Har du vurdert å la pappaen din hjelpe deg med ranet?

*forståelsesfull*

Skrevet

Han kan evt kjøre fluktbilen ;) Eller ennå bedre, kjøre inn en vegg for deg. Ja greit, det enkle er ofte det beste, men tenk for et show for vitner!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Vel, alle vet at smurfer er små, så jeg kan muligens prøve å snike meg inn uten å bli sett for så å ta noen penger fra kasse. Det eneste problemet er at jeg trenger hjelp til å bære de ut etterpå.

Skrevet

Moderator bør stoppe denne tråden. Av mange som er blitt ranet av lekepistol, så er ikke dette moro.

Skrevet
Jeg er blakk og skulle så gjerne kjøpt julegaver til ungene. Noen som vet hvordan jeg enkelt kan rane en kiosk eller noe? Trenger ikke så mye penger, bare nok til julegaver.

Hva med eiendomsretten, da mann? Hva med eiendomsretten? :ler:

Gjest NinaKanina
Skrevet

Spør etter bladet "Dine Penger".

Still deg foran luken og si følgende: "Jeg vil ha Dine Penger" (med en lett utenlandsk aksent). Hvis de misforstår, og gir deg bladet istedetfor, så får du kanskje noen brukbare økonomitips som vil hjelpe deg et stykke på veien.

God jul til deg og barna! :)

Klem, N.

Skrevet

Still deg foran luken og si følgende: "Jeg vil ha Dine Penger" (med en lett utenlandsk aksent). Hvis de misforstår, og gir deg bladet istedetfor, så får du kanskje noen brukbare økonomitips som vil hjelpe deg et stykke på veien.

Klem, N.

Du er jammen smart! Jeg er sikker på slike misforståelser har oppstått flere ganger jeg! Kanskje Hegnar burde blitt pålagt å skifte navn på bladet sitt? *sender mail*

Skrevet

Klem, N.

:ler:

Genialt. Du kan også ta med deg en flaske tran, løpe inn i butikken og rope "Dette er tran!"

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg synes du skal gå inn i kiosken, legge frem legitimasjon, og fortelle personen bak disken at dette er et ran så det er best for ham/henne om vedkommende ringer til politiet. Deretter venter du.

Skrevet

Dere er bare dusteteite hele gjengen. Ikke kom her å ypp på pappaen min for da tar jeg dere alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...