Gå til innhold

hvem vil du møte her på KG

Anbefalte innlegg

Gjest bruker naiv
Skrevet

Hvem kan du tenke deg å be med ut fra KG og hvorfor.

nevn gjerne mange :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av begge kjønn, det må jo nesten bli Hege, enn så lenge hvertfall!? :ler:

Skrevet (endret)

Vixen, Hannen, Lille Ballerina, Marillia ihvertfall.. Og fru fomle skal være med på vårt nye konsept hun også..

Endret av Gitte
Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Ganske mange, egentlig. Noen frivillige?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Ganske mange, egentlig. Noen frivillige?

Jeg kan godt møte deg. Hvor og når?

Skrevet

Tør ikke nevne navn, tilfelle jeg glemmer noen for det er så mange! :ler:

Skrevet (endret)
Jeg kan godt møte deg. Hvor og når?

Skal vi si på Skråblikk sånn i 6-tiden, såvidt innom snikk-snakk før vi avslutter med Seksualitet (dog uten Ris, men gjerne med ros, tips og informasjon)

Endret av Statsmedister
Gjest Bellatrix
Skrevet
Skal vi si på Skråblikk sånn i 6-tiden,l såvidt innom snikk-snakk før vi avslutter med Seksualitet (dog uten Ris, men gjerne med ros, tips og informasjon)

Ok, men jeg synes det er viktig at vi får tipset hverandre om noen lovbrudd også. Eller skal vi bare holde oss til lårhalsbrudd?

Gjest Miloine
Skrevet

Kunne vært hyggelig å møtt en del av jentene, så har jeg sans får noen av gutta her også.

Skrevet (endret)
Ok, men jeg synes det er viktig at vi får tipset hverandre om noen lovbrudd også. Eller skal vi bare holde oss til lårhalsbrudd?

Alt annet enn Vi som sørger er jeg forsåvidt ganske positiv til. Eller... - kanskje vi ikke skal rushe helt til Hus, hage og hobby eller Barn og familie sånn med det samme.

Endret av Statsmedister
Gjest Bellatrix
Skrevet
Alt annet enn Vi som sørger er jeg forsåvidt ganske positiv til. Eller... - kanskje vi ikke skal rushe helt til Hus, hage og hobby eller Barn og familie sånn med det samme.

Nei, vi må ikke gå for fort. Da kan det hende vi havner på sport og fritid. Og det kan vi ikke ha noe av.

Skrevet

Det har du helt rett i. På den annen side er ledig gange roten til alt ondt, så vi får finne en mellomting.

Gjest Bellatrix
Skrevet

En mellomting mellom ledig gange og sport/fritid blir vel kanskje helse. Selvpåført? :sjarmor:

Skrevet
En mellomting mellom ledig gange og sport/fritid blir vel kanskje helse. Selvpåført?  :sjarmor:

:ler:

Eller hva med litt reiseliv? Skal vi treffes på Gardermoen og nyte en forsinket avgang?

:sjarmor:

Skrevet

Det er mye raskere å nevne de jeg IKKE vil møte ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet
:ler:

Eller hva med litt reiseliv? Skal vi treffes på Gardermoen og nyte en forsinket avgang?

:sjarmor:

Nja. Jeg vet ikke helt hvilken innstilling jeg har til innstilte avganger.

Skrevet
Nja. Jeg vet ikke helt hvilken innstilling jeg har til innstilte avganger.

OK, det jeg vet er at mange jenter er skeptiske til for tidlig avgang. Ikke spør meg hvordan jeg vet.

Skrevet

Har allerede møtt en del, da, og de fleste av dem møter jeg gjerne igjen! :)

Ellers er det alltids noen, men jeg synes for tiden det er greit som det er også, jeg.

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg skulle gjerne møtt Marillia, Gitte, Fru Fomle, Vixen, Lille Ballerina, Lois Lane og *Lene*. Også Synseren men hun har jeg truffet før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...