Gå til innhold

Torsdagsklubben

Silfen

Hvordan oppfatter du torsdagsklubben?  

1. 1. Hvordan oppfatter du torsdagsklubben?

• Så lenge de ikke snakker om meg, er det morsomt
      4
    • Trakassering av andre er ikke humor!!!
      12
    • Noe så kjedelig!!!!
      10
    • Utrolig provoserende
      0
    • HÆ??? Hva er torsdagsklubben?
      2
    • Ler meg skakk
      29

Anbefalte innlegg

Harry eller ikke. De er i hvertfall populær.

Rekordmange seere fikk med seg Otto Jespersens harselas med Kjell Magne Bondevik i Torsdagsklubben.

http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=6&item=238553

Savner mandagsklubben jeg også, men synes ikke Torsdagsklubben er så ille. Ikke noe jeg MÅ ha med meg, men jeg pleier å følge sånn noenlunde med hvis jeg er hjemme, og ler av dem gjør jeg ganske mange ganger ja. Men må innrømme at jeg av og til synes de blir litt i drøyeste laget.

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Torsdagsklubben har tapt seg, men har noen morsomme innslag innimellom.. Og ellers har jeg den lasten at jeg syns Gjertsen er litt søt jeg da...... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdagsklubben var bedre før, når ikke OJ var med. Han finnes ikke morsom! Når den ene form for humor han har kun går på å drite ut alt og alle blir det for mye av det gode for min del. Thomas og Silje gjør en god jobb. Ironi eller ikke, det blir ikke morsomt i lengden. Programmet hadde vært MYE bedre uten OJ's siste kommentar hver gang.

VEKK MED OJ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uenig der Annie.

Oj syns jeg gjør mye av showet med sine ironiske kommentarer.

Det er et snev av sannhet i dem også, som gjør at man tenker over hva han sier.

Som dette med Bondevik. Det er jo på trynet at han er statsminister, med så minimal oppslutning somhan har. Det var jo i bunn og grunn det OJ sa, bare at han dro det langt og garantert ikke mente alt han sa. Det er det som er det fine med ironi :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

torsdagsklubben blir litt for vidløftig for meg men noen ganger så har Otto ett poeng..

Han er bedre enn den andre kvalmsekken som er i programmet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe synes jeg er morsomt,og da ler jeg veldig..............men det går liksom en stund mellom hver gang!!!

Syntes det var bedre før,men sånn er det vell med ting som har gått en stund!

Liker bedre HC og Tommy på fredagskvelden!!!

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdags klubben er midt i blinken, synes jeg. OJ balanserer hårfint mellom å være en total drittsekk og ustyrtelig morsom. Det treffer publikum midt i fleisen. OJ har løftet programmet et hakk opp etter min mening. Det han lager show av er det som folk flest innerst inne ikke tør tenke høyt engang. Helt topp!

:kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I torsdagsklubben er det høyt under taket i alle fall! :hoho: Jeg elsker hjemme-hos reportasjene til Thomas Giertsen!! OJ er ubetalelig, noen ganger blir jeg sittende å måpe over hva han kan få seg til å si. Han ville blitt slettet i dette forumet i alle fall! Fantastisk morsomt synes jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironi er en vanskelig kunstart, og kan være kjempemorsomt. Det mest morsomme er jo når man ler seg skakk av den som "blir hengt ut", for så å oppdage at man ler av seg selv og egne fleil/fordommer. Den type ironi har jeg sansen for.

Men siden det er en vanskelig kunst, blir det fort litt ekkelt og plumpt - og langt fra morsomt.

Jeg synes Torsdagsklubben har veldig variabel kvalitet, og for meg har det blitt stadig lengre mellom de gode og treffende poengene. Da blir det kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må si jeg har mye mer sansen for OJ enn for Thomas Gjertsen. Han bruker de samme plumpe og flaue poengene om og om igjen. OJ har mer intelligent humor som inneholder samfunnskritikk. Men mange ganger synes jeg det går litt for langt.

Det pinligste i Torsdagsklubben er hjemmehosreportasjene fra Gjertsen. Mange av dem er morsomme å se på, men jeg tviler sterkt på at noen av de menneskene som får besøk av ham ler av det de ser på TV. Det er ikke moro å drite ut vanlige folk på den måten. Ikke har de noen særlig mulighet til å si nei heller, for da blir det bare vist på TV og de fremstår som skikkelig sære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torsdagsklubben?

Gjertsen fremstår som en oppblåst, oppskrytt guttunge som altfor ofte har fått høre at han har søt. Tamme poenger og liten snert. Ler av egne vitser, noe som blir helt feil. Utspilte sin rolle etter ca tre sendinger. Null karisma og totalt usexy (J Almaas = namnamnam)

Silje Stang er rett og slett tam, kjedelig og eier ikke evnen til å sprite opp programmet. Totalt uegnet i rollen.

OJ fremstår mer og mer desperat etter sin iver etter å fremstå som en samfunnsforkjemper som bruker ironi. Han har mistet gnisten så til de grader at han i tillegg til å se både vulgær og rølpete ut oppfører seg deretter.

NRK1's Nytt på Nytt slår Torsdagsklubben til jorda med et brak.

Når tas de av lufta?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdagsklubben er kongebra synes jeg, men alle har jo forskjellig smak, så også om dette.

OJ sine avsluttningstaler er virkelig humor selv om han går litt vel langt noen ganger. Jeg elsker ironi og satire, og det er noen OJ mestrer til det fulle. Jeg synes også at Thomas er ganske ok i showet, men de burde virkelig ha kuttet ut reportasjene hans, de er bare dumme. Jeg skjønner ikke at noen kan synes at det er morsomt det han gjør i sin 5 på......., og de hjemme hos? Alle må jo skjønne at de er fabrikerte og ikke ekte i det hele tatt. Tror nok at de menneskene sitter hjemme å ler seg fordervet over at folk kan tro at det er ekte.

Silje gjør en fantastisk jobb med å prøve å holde de andre to litt i tøylene, det kan umulig være enkelt.

Det eneste jeg kan si som er litt negativt er valg av gjester. Av og til burde de nok ha tenkt seg litt bedre om før de inviterte noen, det er ikke alle som passer inn i et program med den type humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdags klubben er ikke noe jeg sitter å ser på. Men de gangene kjæresten skal se på så gjør jeg også det.

OJ har mange gode innslag, men Thomas sliter veldig mye inn i studio.

Selv om jeg skjønner at OJ er veldig ironisk (som maaange andre ikke gjør!) i det han sier, så synest jeg at å høre om konge familien gang på gang blir utrolig provoserende og kjedelig.

Skal de trå til med "person-angrep" og ikke holde seg til sak, ja da føler jeg ikke noe slags humor i det!

Håper de forbedrer seg i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes grenser for hvor langt man kan gå i sine uttalelser om andre. Synes ikke unnskyldningen om at han er ironisk kan rettferdiggjøre de kommentarene OJ kommer med. Det er rett og slett usmakelig. Ser det av og til. Det var faktisk morsomt av og til før, men nå er grensen nådd for min del. Det er rett og slett ikke morsomt lenger.

Smil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

men halleluja smil! du tar jo OJ alvorlig! du har jo ikke peiling på hva ironi er!

ironi vil si det motsatte av hva man mener.

og du skal ikke tro på et fnugg av det OJ sier og uttaler, alt han sier er tull fra ende til annen! han mener ikke en centimeter av det han sier!

Han ironiserer alt og alle for å gjøre en humoristisk vri på alt, slik at vi skal få noe å le av, for de som ler av det OJ sier, forstår at det han sier er bare tull....

Folk er jammen lettfornærmelige... grunnen til at OJ gjør som han gjør, er fordi han vet folk vil misforstå, og få folk til å gå dypere inn i seg selv, og ikke ta alt han sier og det du tror, for alvorlig....

Kjell Magne Bondevik hadde ikke tatt seg nær av OJ hvis Kjell magne hadde stolt på seg selv, og det han står for!

Dette viser bare at kjell magne Bondevik er redd for å miste velgere, for han vet han ikke greier å styre landet på en ordentlig måte, og få fornøyde velgere...og er det NOEN som våger å kritisere kjell magne vil de bli kalt for ondskapsfulle og feige... men hva er det kjell Magne har kalt oss da? jo han har kalt oss i norge for egoistiske, og han driter oppi hva vi som velgere vil ha ut av dette landet, BARE han greier å kneble til seg statsministerstolen... så jeg synes ikke synd på kjell magne, jeg synes han skal gå med hevet hodet ut av regjeringen og innse at han ikke passer som statsminister, og heller ta en annen jobb...

lenge leve norges morsomste mann, OTTO JESPERSEN! GO GO GO :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si noe til siste gest! :)

Flott at du har skjønt ironien i det han sier. Jeg ler meg skakk i hel hver gang han kommer med noe stort, og du har helt rett, at i det han sier og mener i torsdagsklubben skal bare få folk til å se på seg selv.

MEN! Når enkelt personer etter enkelt personer blir (kaller det her) støtt ut og mobbbet hver eneste gang, ja da er det rett og slett ikke morsomt lenger som smil sa. Det blir mye morsomere om han tar opp rasisme, politikere osv...... for å få oss til å tenke.

Greit å ta en spøk om bondevik, kongen eller ari i blandt. Men det virker som torsdags klubben har "gått litt for langt"..... denne gangen!

Det blir jo ikke særlig "ironisk" og "tankevekkende" når man snakker omenkelt personer.

Og jeg snakker ikke bare om Otto heller.

Thomas klarer jo ikke snakke i ironi i det hele......han er jo nesten verre!

Nix..... det blir litt stramt til slutt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...