Gå til innhold

Torsdagsklubben

Silfen

Hvordan oppfatter du torsdagsklubben?  

1. 1. Hvordan oppfatter du torsdagsklubben?

• Så lenge de ikke snakker om meg, er det morsomt
      4
    • Trakassering av andre er ikke humor!!!
      12
    • Noe så kjedelig!!!!
      10
    • Utrolig provoserende
      0
    • HÆ??? Hva er torsdagsklubben?
      2
    • Ler meg skakk
      29

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes at det er kjeeeldelig jeg!

Samme gamle vitsene som kommentarene gang på gang på gang på gang. Kanskje jeg synes at det blir litt flatt fordi jeg nekter å la meg provosere av klyse-sopper og tulle-basser?

Når i tillegg Mia Gundersen er gjest... ja da melder jeg pass og logger meg på nettet i stedet for.

At ikke disse TV-folka kan skjønne at det er GRENSER for hvor lenge folk lar seg underholde av denne gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen ganger morsom, men andre ganger skjemmes jeg på deres vegne. Virkelig!! Men i dag var jo Erik Solèr med da......*sikl-sikle*

:D :wink: :oops: :wink: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sa han i dag, da? *nysgjerrig...*

at bondevik bare var statsminister fordi han klaget over sykdomma sine.og at bondevik ikek skulle ta setet til togsjaføren om han var ute og tisset...han som styrte var snart tilbake :).og at vi burde hente christer petterson til norge..samt litt mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litago: Det er ei smørje som var morsom for mange år siden og het Mandagsklubben.

Programlederene er en vestkant-blære som forteller de samme vitsene gang på gang på gang på gang og en PR-kåt, halvgammel surrebukk som gjør ALT for å kristisere folk på en styggest mulig måte. Så har vi Silje Stang da, som egentlig er litt normal. Men hun må da bli miljøskadd???

Åsså har de gjester hver gang da. Så prøver den ene å vri litt på de gamle vitsene sine slik at de passer inn i settingen, mens den andre finner på spydige kommentarer. Stort sett er det gjestene som får meg til å le. Alex Rosen var best... hehehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at de er morsomme, og faktisk ikke OJ- programmet på NRK heller. Det er rett og slett forslitt humor i mine øyne. Det er bare morsomt så mange ganger å gjøre narr av kongefamilien, Bondevik, samer eller whatever...

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så aldri på mandagsklubben, har først nå fått øynene opp for at de eksisterer :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

men i alle dager da folkens, dere vet vel at otto j. er ironiens mester???

han sier til forsvaring av seg selv at det er en egen liten antenne for det å forstå ironi, og tar folk ham på alvor, ja da har de et problem , sier otto jespersen om seg selv....

så gurimalla her er det mange folk som har misforstått! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt i stussemang hva jeg skulle stemme. Først ble det "ler meg skakk ihjel", men så kom ettertanken. Jeg synes det er morsomt, men jeg tror nok mange føler at de driter andre ut. Men mye er jo satrie og oroni. Ve, det ble "gøy så lenge de ikke driter ut meg". :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gurimalla

Trodde gjest at jeg ikke forsto at det er ironi? Joda, det har jeg forstått,.

Jeg syntes mandagskubben var morsom, Otto Jespersen har vært morsom, jeg syntes til og med at Thomas Giertsen var morsom en gang. Når de ikke utvikler seg blir det kjedelig og en liten smule patetisk. Det er ikke alt som er ironi som er moro! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler du av at de driter ut andre, så ler du gjerne av dine egne fordommer... det er poenget...  :wink:

Men det er det ikke mange som skjønner....... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Torsdagsklubben hver uke jeg (så ikke mandagsklubben så jeg er ikke lei).....synes d er utrolig morsomt...!!!

Man må ta dette programmet for hva d er ....et humor/underholdningsprogram som setter det meste på spissen......

Dette er et useriøst program.....som har som mål å få folk til å le...og selvsagt også provosere..... :) Og begge deler består de med glans.... :):kul:

Er enig i at OJ kan dra det litt for langt av og til....slik som i går (men Bondevik) ......og Sven-o bør får litt fred...... selv om han legger opp til d selv....

"Reportasjene" til Thomas er "smash"..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...