AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Ja som tittelen sier. Er det noen som har opplevd at de ikke ser kjønnet og dermed ikke får vite? Er i uke 19 nå og har UL neste uke, er litt spent på dette. Anonymkode: c9e89...41f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #2 Skrevet 21. november 2022 Ser de kjønn så får man vite det om man vil. Av og til kan man få beskjed om at kjønnet bare kaaanskje er det de ser, og at man bør avvente å fylle garderoben med kjoler og rosa tøy. Anonymkode: d560e...65a 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #3 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja som tittelen sier. Er det noen som har opplevd at de ikke ser kjønnet og dermed ikke får vite? Er i uke 19 nå og har UL neste uke, er litt spent på dette. Anonymkode: c9e89...41f Ja, dette er ikke uvanlig. Om barnet ligger i en vinkel hvor man ikke ser det, så kan man jo ikke vite. Anonymkode: 185b9...8be
Gjest dreamstar Skrevet 21. november 2022 #4 Skrevet 21. november 2022 Nei, ikke alltid mulig å se. Jeg fikk beskjed om at det var 80 % sannsynlig at jeg ventet jente. Men ut kom en gutt 🙄
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #5 Skrevet 21. november 2022 Vi ville vite kjønn, men vanskelig for jordmor å se. Så her var det ikke et klart svar. Ungen lå ikke godt nok til til at det syntes tydelig. Anonymkode: d756a...629
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #6 Skrevet 21. november 2022 På nr. 2 lå han feil vei. Jeg kunne ta meg en tur og drikke litt juice og komme tilbake igjen. Da så de bedre. Anonymkode: 951c4...66a
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #7 Skrevet 21. november 2022 Jeg fikk ikke.. jordmor skulle til å avslutte når jeg pent spurte, hun ble mildt sagt sur. Mente at kjønn ikke var viktig og hele den regla der. Hun gjennomførte en hissig og vond undersøkelse i forsøk på å se kjønnet, uten hell. Mulig hun så det men ikke ville si det, jeg takket for meg og gikk ut døra så raskt jeg fikk papirene i hånda. Anonymkode: a433d...ba2
Arkana Skrevet 21. november 2022 #8 Skrevet 21. november 2022 Det er ikke alltid mulig å se, men jeg har aldri hørt om noen som har blitt direkte nektet å få vite kjønn. Med nr 1 og 2 var jordmor helt sikker på gutt (det stemte). Med nr 3 var hun usikker, men sa at hvis hun måtte velge trodde hun jente (det stemte også).
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #9 Skrevet 21. november 2022 Både på UL i uke 14, 19 og 23 var det ikke mulig å se kjønn da hun lå vanskelig til, hadde navlesnor mellom bena etc. har hatt ekstra oppfølging og ultralyd, og først i uke 27 så de at det var jente. De sa også at det er normalt spess med jenter, at det kan være verre å se, og at de ikke ønsker å si kjønn hvis de ikke er sikker. Anonymkode: 5b2f4...cd0
Hedda-78 Skrevet 21. november 2022 #10 Skrevet 21. november 2022 Min baby lå feil vei ved UL, så det var umulig å se. Tok ikle flere UL, så visste ikke kjønn ved fødsel.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #11 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk ikke.. jordmor skulle til å avslutte når jeg pent spurte, hun ble mildt sagt sur. Mente at kjønn ikke var viktig og hele den regla der. Hun gjennomførte en hissig og vond undersøkelse i forsøk på å se kjønnet, uten hell. Mulig hun så det men ikke ville si det, jeg takket for meg og gikk ut døra så raskt jeg fikk papirene i hånda. Anonymkode: a433d...ba2 Var dette på Ullevål? Opplevde noe lignende. Anonymkode: a9c3c...7e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå