Gå til innhold

Er det rødt flagg at han ratet meg seksuelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å date en mann, og i dag sa han altså at når det kom til sex, ville han gi meg en rating på 9 av 10. Det kom litt ut av det blå, vi snakket om sex og hva vi likte å gjøre osv.

Jeg spurte ham hva som manglet for å oppnå 10, og da sa han at han foretrakk å bli sugd enda hardere. Ok, sa jeg, da skal jeg gjøre det neste gang. Og så fortsatte vi å snakke.

For å være ærlig, så forbinder jeg rating av mennesker og sex med ungdommer (vi er godt voksne) , og for det andre synes jeg det er en uting å komme med noe som ikke er uforbeholdent positivt så tidlig. 

Eller overtenker jeg? Han sa det som om det var en kompliment, men jeg ble egentlig litt lei meg. Jeg har et syn på sex som at det er vidunderlig og en gave, uansett. Noen ganger er man mer kompatibel enn andre ganger, og noen personer tenner man på mer enn andre, men det er bare sånn livet er, og ikke noe jeg driver og rater.

Anonymkode: 5600c...7a2

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette er helt normalt og tyder på at han har et sunt forhold til sex.

Anonymkode: e735d...c7d

• Liker 1
Skrevet

Dårlig sosial antenne av han. Noen liker å såre andre, men pakker det inn og later som det var positivt. Er lei av sånne folk. De er skadelige 

Anonymkode: 21708...3ad

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

Jeg hadde nesten tenkt som deg, men hadde neppe sagt at det gjør jeg neste gang. For meg tror jeg ikke jeg hadde lyst til noen neste gang.

Endret av exictence
  • Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Er veldig barnslig lek fra hans side, med mål om at du skal bli ståret og forsøke å gjøre alt du kan for å bli 10. Du skal se at det er ikke bare å "bli sugd hardere" han vil, men kommer opp til å ende med at han pusher alt av dine grenser fordi du vil jo bli en 10er ikke sant?

Anonymkode: 6ab26...a68

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet

Takk for svar. Jeg kjente ikke så mye på det i øyeblikket, fordi han sa det på en veldig hyggelig måte. Dermed oppfattet jeg det som en kompliment i øyeblikket. Det er først nå etterpå at jeg kjenner på negative følelser og at det egentlig ikke var helt ok å si. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er veldig barnslig lek fra hans side, med mål om at du skal bli ståret og forsøke å gjøre alt du kan for å bli 10. Du skal se at det er ikke bare å "bli sugd hardere" han vil, men kommer opp til å ende med at han pusher alt av dine grenser fordi du vil jo bli en 10er ikke sant?

Huff, får ikke håpe det.  Jeg skal ha antennene ute, ihvertfall.

Gjest Vitalogy
Skrevet

Det var nok godt ment. Kanskje vektlegge intensjonen, hvis du føler du kan? 

Når det er sagt, bør man nok kjenne hverandre godt før man sier noe sånt, som ellers er litt.. tja.. barnslig. Men alle kan plumpe uti med en malplassert replikk nå og da gjennom et langt liv!

Skrevet

Hadde tatt det som et kompliment jeg, 9 av 10 er jo nesten perfekt!

Anonymkode: 31f77...9cf

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Her har vi et klassisk KG-innlegg, tolker menns handling i absolutt verste mening og krisetenker. 

Sjokknyheter: De aller, aller fleste menn er ikke ute etter å såre eller presse sine sexpartnere. Derimot kan en god del av dem gi tilbakemelding på en måte som kan mistolkes om man legger uvilja til.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde tatt det som et kompliment jeg, 9 av 10 er jo nesten perfekt!

😄. Joda, men selv ville jeg jo gitt ham 10 av 10, hvis jeg absolutt skulle ha vært så barnslig, dermed kjente jeg litt på det. Enhver ny mann i mitt liv er alltid perfekt og vidunderlig i mine øyne. Uansett hvordan han er, fordi det er så fantastisk å bli kjent med et nytt menneske. 

• Liker 1
Skrevet

Ta det som et kompliment og sug hardere! 😁

Anonymkode: b5d9e...cfb

• Liker 4
Skrevet
Vitalogy skrev (4 minutter siden):

Det var nok godt ment. Kanskje vektlegge intensjonen, hvis du føler du kan? 

Når det er sagt, bør man nok kjenne hverandre godt før man sier noe sånt, som ellers er litt.. tja.. barnslig. Men alle kan plumpe uti med en malplassert replikk nå og da gjennom et langt liv!

Det er sant 👍

Skrevet

Red flag eller utrolig teit i øyeblikket.  Hadde ikke satt pris på å bli ratet  iallefall.  Så vil nok være på giv akt en stund. Og lurt litt på om han er tinder skadet eller noe. 

Anonymkode: 0c168...5c9

• Nyttig 2
Skrevet

Spurte han hva du ville gitt han da? 

Eller var det ikke så farlig?

Han følte seg vel flink.

Du burde gitt han en sekser.

Anonymkode: c5d4c...c72

• Nyttig 6
Skrevet

Her har vi et klassisk KG-innlegg, tolker menns handling i absolutt verste mening og krisetenker. 

Sjokknyheter: De aller, aller fleste menn er ikke ute etter å såre eller presse sine sexpartnere. Derimot kan en god del av dem gi tilbakemelding på en måte som kan mistolkes om man legger uvilja til.

Jeg har dessverre vært borti noen rimelig fæle typer og er derfor litt på vakt. Dessverre. Takk for at du tolker det positivt.

Skrevet

😄. Joda, men selv ville jeg jo gitt ham 10 av 10

Enhver ny mann i mitt liv er alltid perfekt og vidunderlig i mine øyne. Uansett hvordan han er, fordi det er så fantastisk å bli kjent med et nytt menneske. 

Du har veldig lave krav kanskje.

Regner med du kom minst to ganger og aldri har opplevd bedre sex da. Siden han fikk full pott.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes det er spesielt å bli ratet generelt. Hva faen er greia.

Du kan jo si at dette synes du var rart om du synes det, eller bare la det gå.

Jeg hadde kommentert på det om jeg hadde blitt rated, uansett om det er var bra eller dårlig.
Det passer seg ikke når man kommer over en viss alder synes jeg. Men det er min mening, og jeg har ingenting til overs for disse ex on the beach programmene etc på tv, der de rater, snakker dritt og ligger om hverandre. 

Anonymkode: feccd...6ed

• Liker 2
Skrevet

Spurte han hva du ville gitt han da? 

Eller var det ikke så farlig?

Han følte seg vel flink.

Du burde gitt han en sekser.

😅 Hahaha, nei, han spurte ikke. 

Selv har jeg stor tro på direkte tilbakemeldinger i øyeblikket, som at man bare ber den andre om å suge hardere, dersom det er det man vil...

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Takk for svar. Jeg kjente ikke så mye på det i øyeblikket, fordi han sa det på en veldig hyggelig måte. Dermed oppfattet jeg det som en kompliment i øyeblikket. Det er først nå etterpå at jeg kjenner på negative følelser og at det egentlig ikke var helt ok å si. 

Tja, du fikk jo høy skår, og han var ærlig om hva han liker, så tror nok jeg hadde tatt det somven kompliment og også som at det var mulig for meg å si fra om hva jeg ønsker og liker. Det kan jo være at det er noe du ønsker litt endringer på nå eller senere også. 

Anonymkode: 05175...2b8

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...