Gå til innhold

Bytte jobb, liker å jobbe fysisk men mangler kompetanse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :S Har jobbet i omsorgsyrket i 10 år circus og jeg takler ikke mer. Er for psykisk tungt, mange krav og ansvar over personer. Jeg tåler det ikke. 

Liker å jobbe fysisk og er så klar for å gjøre noe helt annet en helse/omsorg som det er mulig. Men finnes det overhodet noen fysiske jobber? Hva kan det være? Hjelper ikke at jeg bor på bygda heller og ikke har annen utdanning en med folk men. 

Anonymkode: d6fc1...739

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo garantert vaskejobber. Det er jo fysisk, og krever vel ikke så mye utdanning. 

Eller så kan det jo være du kan levere pakker, om det trengs nær deg. (Kanskje mer bilkjøring enn fysisk jobb.) 

Butikkjobb kan jo være ganske fysisk, med påfylling av varer og sånt. 

Om du er litt nevenyttig, kan du jo tilby at du hjelper til med småjobber. (Måke snø, klippe gress, handle, male, skru møbler...) 

Anonymkode: 6c4d4...b58

Skrevet

Fisker, anleggsarbeider, flyttebyrå, søppeltømmer

Anonymkode: 4aa4d...0eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :S Har jobbet i omsorgsyrket i 10 år circus og jeg takler ikke mer. Er for psykisk tungt, mange krav og ansvar over personer. Jeg tåler det ikke. 

Liker å jobbe fysisk og er så klar for å gjøre noe helt annet en helse/omsorg som det er mulig. Men finnes det overhodet noen fysiske jobber? Hva kan det være? Hjelper ikke at jeg bor på bygda heller og ikke har annen utdanning en med folk men. 

Anonymkode: d6fc1...739

Jeg er litt i samme gate og jeg leter etter et truckførerkurs som jeg tenker kan være en god vei inn i noe annet. Ellers kanskje førerkort for lastebil kunne vært en ide?

Anonymkode: 9c85f...6bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...