Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt invitert til julebord for første gang med jobben nå i november.

Men er veldig usikker på hva man skal ha på seg på et julebord. Og er det sånn at man kun spiser middag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på deg pen kjole og strømper og pene sko. Ikke ballkjole. :)  Noen har bare middag, andre avslutter på byen, evt i et leid festlokale

Anonymkode: bd14c...8e5

Skrevet

Du spør noen du jobber med som har vært der før - ingen julebord er like.

Anonymkode: b23b9...ce4

• Liker 1
Skrevet

Det må du nesten spørre de andre på jobben din om. 

Hos oss går folk veldig variert kledd. Noen kommer i vanlig jobbantrekk, og noen tar på seg finstasen. (Feiring inne i jobbens lokaler.) 
Noen spiser middag og sitter og snakker etterpå. Andre spiser middag og reiser ut på byen etterpå. 

Hva som er vanlig på din arbeidsplass, kan være noe annet enn det som er vanlig hos andre. 

Har også vært på arbeidsplasser som reiste bort og hadde julebord på hotell, med overnatting for alle, og middag+fest etterpå på hotellet. 

Anonymkode: 03b21...565

Skrevet
Anonym20044 skrev (4 minutter siden):

Jeg har blitt invitert til julebord for første gang med jobben nå i november.

Men er veldig usikker på hva man skal ha på seg på et julebord. Og er det sånn at man kun spiser middag?

Du må vise mest pupp og lår på julebord. 

Anonymkode: 12118...6ab

Skrevet

Spør de andre ansatte ang antrekk 🙂 

Skrevet

Kva tykkjer partnaren din om at du er med på jolebord? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ta på deg pen kjole og strømper og pene sko. Ikke ballkjole. :)  Noen har bare middag, andre avslutter på byen, evt i et leid festlokale

Anonymkode: bd14c...8e5

Er dette en innafor kjole på julebord?😊

https://bikbok.com/no/p/positivity-kjole-i-sateng-svart-kjoler-dame/7345316_F990?gclid=EAIaIQobChMIvtmq6sO_-wIVohoGAB3-9QP9EAQYASABEgK-PvD_BwE

Skrevet
Nattens rytter skrev (2 minutter siden):

Kva tykkjer partnaren din om at du er med på jolebord? 

Jeg er singel, så det blir nok ikke noe problem. I tillegg til at jeg er 18 og kollegaene mine er en del eldre enn meg😊

Skrevet

Gjør som du føler for, ikke dilt etter andre. Gå hjem når du vil.

Ikke drikk mye alkohol, minst mulig. Ha kontroll.

Anonymkode: 5c82c...5af

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I invitasjonen til vårt julebord står dresskode oppført. For oss gjelder det å pynte seg sånn man nok ville gjort til jul, karene i dress, mens damene har litt mer spillerom, men kjole er standard.

Kos deg masse, det pleier å være god stemning, god mat, latter og moro på våre julebord, men er nok veldig ulikt her og der.

Anonymkode: 67a31...baf

Skrevet

Som regel middag først etterfulgt av stigende promille på byen eller leid lokale. Obligatorisk med I hvertfall ett tilfelle av utroskap rett foran øynene på kollegene og ett slagsmål når man endelig har drukket seg til mot til å fortelle kollegene hva man egentlig synes om dem. 😂 Elsker julebord. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...