AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Jobber på sykehjem. 2 av kollegaene lukter så ekstremt svette. Hele rommet stinker i lang tid etter de har vært der. Dette er 2 menn med afrikansk opprinnelse, om det har noe å si. Er det noe genetisk eller kulturlelt at de luker så ille, eller er det helt tilfeldig? De er relativt nye. Hvordan ta det opp med de at de må begynne å vaske seg under armene og bruke deo. Noen av båre beboere er plaget av kvalme, så de kan absolutt aldri være hos de beboerne. Så dette er problematisk Anonymkode: e2732...02d
Maskinfører Skrevet 21. november 2022 #2 Skrevet 21. november 2022 Det blir vel gjerne sånn når man løper rundt er det ikke det de klager på ? Når jeg løper på jobb blir jeg også svett 🙂
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #3 Skrevet 21. november 2022 De lukter sånn allerede ved vaktstart i rapporten. Det er ekstremt ille. Ingen andre lukter sånn på jobb Anonymkode: e2732...02d
exictence Skrevet 21. november 2022 #4 Skrevet 21. november 2022 (endret) Så synd. Vanskelig og kan være vondt å ta opp. Siden dere jobber tett med andre, så kn man kanskje ta det generelt opp t det er viktig at alle vi ansatte er rene og kommer på jobb nyvasket eller helst nydusjet hver dag, også med bruk av en deodorant som ikke lukter for sterkt, men av at man har god hygiene og renhet. Endret 21. november 2022 av exictence 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #5 Skrevet 21. november 2022 Jeg har jobbet på asylmottak og kjenner igjen det at mange innvandrere som lukter svette, særlig de som kommer fra fattige kår og ikke er vant til bad/dusj. Å bruke syntetiske klær hjelper jo ikke akkurat på heller da. Jeg tenker at de er jo vant til å leve i høy temperatur og svetter mye, og da gir man Kanskje opp etterhvert når man er like svett et par timer etter at man har vasket seg, også driter alle i det slik at alle lukter svette? Anonymkode: 5975b...923
Nattens rytter Skrevet 21. november 2022 #6 Skrevet 21. november 2022 https://fr.iherb.com/pr/now-foods-liquid-chlorophyll-natural-mint-16-fl-oz-473-ml/5028
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #7 Skrevet 21. november 2022 Takk for svar dere. Kan forsøke det som ble foreslått. Anonymkode: e2732...02d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #8 Skrevet 21. november 2022 Lett svettelukt tåler du. Anonymkode: 8fa47...207
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #9 Skrevet 21. november 2022 Lett svette tåler jeg. Jeg tåler også svette folk på treningssentre. Fordi de har deo i bånn. Men dette er snakk on lukt mye mye værre enn på treningssentre (jeg trener på sats og har aldri kjent noen lukte så ille der). Dette er snakk om beboere som absolutt ikke tåler lukten. Ikke snakk om hva jeg tåler eller ei Anonymkode: e2732...02d 1 1
Gjest ti10 Skrevet 21. november 2022 #10 Skrevet 21. november 2022 Da må lederen ta det opp med dem. Jeg har hørt om noen sånne tilfeller, det har vært snakk om både svette og intens hvitløksånde, både nordmenn og utlendinger, lederen har snakket med dem det gjaldt, og det har ordnet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå