Godjul Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Jeg vurderer å slutte med p-piller. Ikke for å bli gravid, men er blitt så apatisk, sliter med mye hodepine og har liten sexlyst. Har gått på mikrogynon i mange år nå. Er det bare å slutte idag liksom eller er de noe jeg bør tenke på her?😅 Gruer meg til å ha mensen igjen og smertene det innebærer😬
Nattens rytter Skrevet 21. november 2022 #2 Skrevet 21. november 2022 Koparspiral er eit godt alternativ.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #3 Skrevet 21. november 2022 Du burde slutte etter endte sukkerpiller, bruk opp det siste brettet du er på nå og stopp deretter. Du klusser til syklus og alt, mer enn nødvendig hvis du stopper midt på brettet. Anonymkode: 8111b...7b1
Godjul Skrevet 21. november 2022 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2022 Tror ikke jeg skal begynne på noe nytt prevensjonsmiddel med det første, men takk for tips😊 Jeg har ikke sukkerpiller, men har bare en pille igjen på brettet nå.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Skrevet 22. november 2022 Du kan slutte på pilla når som helst i løpet av brette, prevensjon gir deg "falsk" syklus, og har ingenting med din normale syklus å gjøre. Jeg opplevde akkurat det samme som deg etter noen år, og følte meg veldig mye bedre etter at jeg sluttet. Hadde omtrent ikke sexlyst på halvannet år, mye hodepine og "flat" følelsesmessig. Legen mente jeg skulle prøve annen pille, men det føltes mest riktig å bare slutte. Angrer IKKE! Lykke til, håper det hjelper ❤️ Anonymkode: cdbab...0b7
Danseskjørt Skrevet 23. november 2022 #6 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (På 22.11.2022 den 21.36): Du kan slutte på pilla når som helst i løpet av brette, prevensjon gir deg "falsk" syklus, og har ingenting med din normale syklus å gjøre. Jeg opplevde akkurat det samme som deg etter noen år, og følte meg veldig mye bedre etter at jeg sluttet. Hadde omtrent ikke sexlyst på halvannet år, mye hodepine og "flat" følelsesmessig. Legen mente jeg skulle prøve annen pille, men det føltes mest riktig å bare slutte. Angrer IKKE! Lykke til, håper det hjelper ❤️ Anonymkode: cdbab...0b7 Hvordan beskytter du deg ved sex da? kondom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå