Gå til innhold

Vil leve mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke meg selv til å gjøre noe med livet mitt. Oppleve nye ting, oppnå nye ting, bli kjent med nye folk, utfordre meg selv. Jeg har så vanvittig mange tanker i hodet om at jeg ikke fortjener å ha det bra, at jeg ikke er godt nok likt, at folk skal le av meg når jeg skal prøve nye ting og at jeg bare dummer meg ut. Jeg har kjent mange folk opp igjennom tiden men et ikke så veldig flink til å holde kontakten og pleie vennskapene så vet ikke helt hvem som er mine venner. Jeg føler meg ensom og håpløs. Som om jeg har wastet hele livet og nå er det ingen håp for meg🤷🏼‍♀️ Jeg er så oppgitt over meg selv og samboeren min er også frustrert. Han mener jeg henger fast i fortiden og at jeg må begynne å se framover. Han har rett men jeg klarer ikke dette. Jeg er så ekstremt opptatt av alle andre men klarer ikke gjøre noe meg min egen situasjon!! Jeg vet det er dumt!

Noen her som forstår meg ? 

Anonymkode: 2420a...314

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppsøk psykolog, det er det eneste som hjelper.

Anonymkode: a3a9e...1b3

Skrevet

Det er masse håp for deg. Ta kontakt med psykisk helse team i kommunen din, få noen å snakke ut om disse tankene med. Så skal du se at dere sammen finner måter du kan leve mer på. :) Lykke til!

Anonymkode: 30121...878

Gjest supernova_87
Skrevet

❤️ Du er ikke håpløs! 

Jeg synes dette innlegget er et tegn på at du ser fremover. Det er ikke nødvendigvis enkelt for deg, men du velger å fokusere fremover. Hva du kan gjøre for å bevege deg fremover. Det er et første steg! 

Noen ganger kan man trenge behov for hjelp fra en fagperson, dersom du opplever at dette er for vanskelig å stå i på egen hånd. Men det er også mulig å ta tak selv. Man kan f.eks lese noen bøker om temaet, man kan begynne litt etter litt å utvide livet sitt. Lage en slagplan, stole på egne planleggingsevner. Hva vil du selv? Ønsker du deg støtte på veien, eller å prøve deg ut alene først? 

Heier på deg! :klem: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...