Gjest Gu Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 I mange butikkvinduer ser jeg noen utrolig fine kranser bestående av hvit surret ledning med veldig små lyspunkter. Noen som vet omtrent hvikle jeg mener og hvor jeg få kjøpt slike i Oslo? Jeg har vært i mange elektriske butikker, men der er det mest bare stjerner med lys ...
Leo Skrevet 8. desember 2005 #2 Skrevet 8. desember 2005 Er det slik du mener? I så fall er den fra IKEA, (De har minst en variant til) men jeg kan ikke love deg at de har igjen siden de alltid blir tidlig utplukket på sesongvarer.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #3 Skrevet 8. desember 2005 Er det slik du mener? I så fall er den fra IKEA, (De har minst en variant til) men jeg kan ikke love deg at de har igjen siden de alltid blir tidlig utplukket på sesongvarer. ← Den var pretty close! Mulig at det blir en tur til ikea Har sett noen andre varianter og, med en noe "tettere" krans, hvis dere forstår hva jeg mener?
Gjest gjest Skrevet 8. desember 2005 #4 Skrevet 8. desember 2005 Helt klart fra IKEA! De har en tettere en også, som du kan henge 'på høykant'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå