Gå til innhold

Har dere som par sex når dere er på overnattingsbesøk hos vennepar eller om dere selv har besøk? Altså, mener ikke sex med vennene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere er på besøk og overnatter hos et vennepar for noen dager, har dere sex da? Si at rommet dere sover i ikke er rett ved siden av soverommet til venneparet, liksom. Mener sex med partneren, ikke med vennene..

Anonymkode: 0fcd9...318

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det faller seg sånn ja så har vi det.

• Liker 4
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: bf6ef...4e6

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, skjedd flere ganger at vi har hatt besøk selv om vi har hatt overnattingsbesøk eller barn hjemme. Vi gjør det bare omtrent lydløst, har gått helt fint.

Anonymkode: 2009e...929

• Liker 3
Skrevet

Nei kunne ikke falle meg inn å sex hos noen andre. 

Anonymkode: e1e42...642

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, hvorfor ikke?

Anonymkode: 387cc...698

• Liker 2
Skrevet

Nei, det lar vi være av respekt for vertene. Vi sover sammen sammen 365 dager i året, trenger ikke pule akkurat den dagen vi er på besøk. 

Anonymkode: 01a06...0c7

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hadde det med alle ekser ja. Nåværende og jeg har kun reist sammen til hytta, hadde sex på hytta. Jeg vet ikke hva han er åpen for sex om vi bodde med andre, måtte nok vært veldig stille sex i så fall. Er jo en ballanse mellomrom å kose seg og å ikke plage andre. 

Anonymkode: f4aa3...7a9

Skrevet

Vi har hatt sex når vi har vært på besøk eller har hatt besøk selv.

• Liker 2
Skrevet

Nei

Anonymkode: 0c56d...f2c

• Liker 1
Skrevet

Ja til begge deler. Både på besøk og når vi har besøk. Men tar såklart hensyn og er stille og rolige.

Anonymkode: eac4b...014

• Liker 3
Skrevet

Nei, det har vi ikke. Vi overnatter hos andre ytterst sjelden da, så vi kan holde oss til når vi er hjemme. 

Anonymkode: 1b4dc...5df

• Liker 2
Skrevet

Ja👍

Anonymkode: bb060...4d6

• Liker 1
Skrevet

Nei, og ser virkelig ikke hvorfor man skal ha det? Syns faktisk det er litt respektløst. Vi sover i samme seng 365 dager i året, kan pule faktisk alle andre dager.

Anonymkode: d3f28...3e2

• Liker 9
Skrevet

Jeg jobber mye nattevakt, så vi sover ikke sammen hver natt. Likevel hadde det vært helt uaktuelt for meg å ha sex hjemme hos/på hytta hos andre. Av respekt for de vi er hos. 

Anonymkode: b99de...51d

• Liker 9
Skrevet

Glemmer ikke da jeg og eksen sov hos hos svoger og svigerinne, i rom nært. Ingen lyder av nytelse men hørtes jo ut som senga prøvde å bryte seg ut fra rommet 😄 Husker eksen og jeg sa til hverandre, amatører. Første bud om å ha sex med andre i hus er jo å unngå lyd av selve senga. 

• Liker 1
Skrevet

Ja det har vi gjort flere ganger.. Mannen jobber langt borte og vi sees egentlig altfor sjelden, jeg nyter de dagene jeg har han..

Er vi på besøk bruker vi faktisk kondom, da slipper vi søl :)

Anonymkode: e4297...d41

Skrevet

Kommer veldig ann på hvem som er på andre siden av veggen. Så med ander ord: ser ann publikumet. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal det være respektløst å ha sex på overnatting hos andre?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skal det være respektløst å ha sex på overnatting hos andre?

Det spørs nok hvor god man er på diskresjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...