Gå til innhold

Er det frustrerende med en partner som bruker lang tid på å få orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (kvinne) bruker noen ganger lang tid på å komme, og vil ofte ligge ganske stille fordi jeg nyter at det bygger seg opp. Men i de tilfellene tenker jeg en del på mannen om han synes det blir langtekkelig. Det første året vi var sammen kunne det sikkert gå 45 min eller mer, men nå tar det kortere tid. Noen ganger kanskje 15 min og andre 30. tar jo ikke tiden de fleste gangene. Men sier til han at jeg liker det, at ofte blir orgasmen sterkere om det tar lenger tid. 

men kan du synes det blir langtekkelig å tilfredsstille en partner om det tar liksom en halvtime? Og om partneren er veldig stille og ikke beveger seg så mye (men sier de liker det), gjør det deg noe? Er ikke alltid masse stønning er det jeg føler for. Men rett før jeg kommer er jeg veldig med. Og under sex ellers er jeg også veldig «med». 
er du mann eller kvinne som svarer?

Anonymkode: 159af...7ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15-30 min er IKKE lenge. 

Kvinnekroppen er som en gammeldags vannbåren ovn som tar lang tid å varme opp og mannekroppen er som en elektrisk ovn som er varm på et blunk. Menn som ikke skjønner seg på kvinnekroppen eller syns den er kjedelig har ikke noe i en relasjon med en kvinne å gjøre!

Jeg trenger minst 30-40 min, men foretrekker 45-60 min eller mer for da blir orgasmen mye kraftigere. Noe kortere enn dette gir meg bare små orgasmer som er over på to sekunder og hvor jeg like gjerne kunne tatt meg en kakebit for nytelse istedet for å ha sex

Anonymkode: 9164e...748

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja jeg synes det er frustrerende

Anonymkode: e2279...565

Skrevet

Hvis du ligger mye stille blir det vel fort frustrerende for virker som du tenker mer på din egen nytelse enn mannens. Det skal liksom være litt samspill. Har inntrykk av at menn flest liker en som er litt aktiv, ikke bare «ligger der» for å bygge opp til orgasme 

Anonymkode: 11e35...641

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

15-30 min er IKKE lenge. 

Kvinnekroppen er som en gammeldags vannbåren ovn som tar lang tid å varme opp og mannekroppen er som en elektrisk ovn som er varm på et blunk. Menn som ikke skjønner seg på kvinnekroppen eller syns den er kjedelig har ikke noe i en relasjon med en kvinne å gjøre!

Jeg trenger minst 30-40 min, men foretrekker 45-60 min eller mer for da blir orgasmen mye kraftigere. Noe kortere enn dette gir meg bare små orgasmer som er over på to sekunder og hvor jeg like gjerne kunne tatt meg en kakebit for nytelse istedet for å ha sex

Du får ikke orgasme om det varer to sekunder. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva kalles det da? Jeg har aldri fått orgasmer som har vart lenger enn to sekunder. 

Anonymkode: 8a731...68b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk for at du - en fremmed helt og orakel fra internett som aldri har vært i nærheten av min kropp - forteller meg om hva som skjer eller ikke skjer i min kropp, som jeg forøvrig kjenner veldig godt selv. 

Jo, det er orgasme men mye svakere enn de orgasmene som kommer etter lengre økter. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, ikke frustrerende. Jeg koser meg der nede. Men hvis man skal på jobb dagen etter, så blir det jo seint da.

Vi har en "greie" på at kona kan dra frem womanizer, og at jeg heller var bare oppvarmingen hennes og assisterer henne i mål. Så kan hun heller ri multiorgasmer ved at vi går til normalt samleie etter den første.

Skrevet

Her er det min mann som trenger minst 30 minutter, innimellom opp til en time. 

For å si det sånn, det var uvant i starten, for jeg var vant til sex på 5-10 minutter, og anså det son vanlig. Jeg elsker imidlertid min partner, og ser det som naturlig å tilpasse seg partners behov, fordi det er selvfølgelig at vi begge to skal få orgasme. Så jeg har mentalt innstilt meg på at sex tar tid, og nyte at det tar tid. Slik er det bare i vår relasjon. Slik er det bare angående hva min partner trenger. Jeg og vi sammen må derfor bare gjøre det slik.

Jeg kan imidlertid ikke suge ham fra start til mål for eksempel, og vi må variere kosen. Verken mitt underliv, hender eller kjeve orker å holde på med det samme i 30- 60 minutter. 

Jeg kan bli litt frustrert innimellom, når jeg tror at han er nesten i mål, og tror at jeg kan suge ham til avslutning, men så drar det likevel ut slik at jeg blir helt av i kjeven. Med å mentalt være innstilt på at det tar tid er det imidlertid sjelden jeg går på en slik smell. Oftest, 99 av 100 ganger, klarer jeg å nyte helt til slutt. 

At du trenger 30 minutter mener jeg at en partner bør klare å innstille seg på, og nyte. 

Anonymkode: cc7e0...577

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For å si det sånn, det var uvant i starten, for jeg var vant til sex på 5-10 minutter, og anså det son vanlig. Jeg elsker imidlertid min partner, og ser det som naturlig å tilpasse seg partners behov, fordi det er selvfølgelig at vi begge to skal få orgasme. Så jeg har mentalt innstilt meg på at sex tar tid, og nyte at det tar tid. Slik er det bare i vår relasjon. Slik er det bare angående hva min partner trenger. Jeg og vi sammen må derfor bare gjøre det slik.

Jeg kan imidlertid ikke suge ham fra start til mål for eksempel, og vi må variere kosen. Verken mitt underliv, hender eller kjeve orker å holde på med det samme i 30- 60 minutter. 

Jeg kan bli litt frustrert innimellom, når jeg tror at han er nesten i mål, og tror at jeg kan suge ham til avslutning, men så drar det likevel ut slik at jeg blir helt av i kjeven. Med å mentalt være innstilt på at det tar tid er det imidlertid sjelden jeg går på en slik smell. Oftest, 99 av 100 ganger, klarer jeg å nyte helt til slutt. 

At du trenger 30 minutter mener jeg at en partner bør klare å innstille seg på, og nyte. 

Sjekker dere inn underveis da? Typ spørre, Hvordan ligger du an? eller, Har du langt igjen?

Eller blir det turnoff?

Anonymkode: fb5f4...01d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sjekker dere inn underveis da? Typ spørre, Hvordan ligger du an? eller, Har du langt igjen?

Eller blir det turnoff?

Har jeg aldri vært borte i heldigvis! Tror og håper ikke det eksisterer menn som holder på med det! Da hadde jeg skrudd av alt sammen øyeblikkelig og sendt han på dør. farvel

Jeg kan si på eget initiativ at jeg snart kommer osv om det er snakk om et minutt eller to igjen, men om en mann jeg ligger med begynner å tenke på klokka da kan han finne seg noen andre 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eller blir det turnoff?

Nei. Jeg pleier å være flink til å merke om han nærmer seg, men det hender jo at jeg bommer litt. Ikke ofte, men det skjer. 

Kommer aldri til å spørre om slikt. Vet jeg selv hadde begynt på null om jeg fikk et slikt spørsmål. Så ja, definitivt turnoff. 

• Liker 1
Skrevet

Du spør om det er frustrerende å ta seg god tid til det som er deilig?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei. Jeg pleier å være flink til å merke om han nærmer seg, men det hender jo at jeg bommer litt. Ikke ofte, men det skjer. 

Kommer aldri til å spørre om slikt. Vet jeg selv hadde begynt på null om jeg fikk et slikt spørsmål. Så ja, definitivt turnoff. 

Jeg er som din mann, og det er utrolig frustrerende noen ganger, når hun aner at jeg kanskje kommer,  men så viser det seg å være bare et nytt platå, eller at jeg mister følelsen. Hun gjorde seg egentlig klar til å avslutte. 

Anonymkode: fe9fa...686

Skrevet

Hmm, kan være frustrerende og litt kjedelig? Én time på å komme er lang tid. 

Anonymkode: 9a1a8...bea

Skrevet

Jeg(kvinne) hadde en kjæreste(mann) som oftest brukte lang tid på å komme. Det var veldig frustrerende. Fordi jeg etterhvert ble både tørr og sår. 

Anonymkode: dba64...108

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har jeg aldri vært borte i heldigvis! Tror og håper ikke det eksisterer menn som holder på med det! Da hadde jeg skrudd av alt sammen øyeblikkelig og sendt han på dør. farvel

Jeg kan si på eget initiativ at jeg snart kommer osv om det er snakk om et minutt eller to igjen, men om en mann jeg ligger med begynner å tenke på klokka da kan han finne seg noen andre 

Jeg er kvinne. Jeg spør han noen ganger om det når jeg merker at jeg begynner å bli sår. Hvis han da er rett rundt hjørnet så går det greit, men hvis det er et stykke igjen så orker jeg ikke. Sårhet er ikke godt.

• Liker 1
Skrevet

Fra vi starter å ha sex bruker nok ikke vi noe særlig mer enn 20min....lange økter er slitsomt :) Jeg får lett orgasme pga han har tykk penis, setter mer pris på kos og nærhet etterpå.

Anonymkode: fb5d6...654

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er kvinne. Jeg spør han noen ganger om det når jeg merker at jeg begynner å bli sår. Hvis han da er rett rundt hjørnet så går det greit, men hvis det er et stykke igjen så orker jeg ikke. Sårhet er ikke godt.

Prøv glidemiddel av silikon :) 

Anonymkode: fb5d6...654

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Akkurat sånn er min mann også. Har ikke tall på hvor ofte jeg er ferdig for lengst, sår og nesten lei. Men er med slik at han skal få sin orgasme også. Da forventer jeg at han også bruker sin tid på meg. 

Kjeven verker og jeg har (helt seriøst) nesten fått senebetennelse i håndleddet fra å runke han. Han bruker lang tid når han gjør det selv også. 

Anonymkode: 4b7f6...8d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...